РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ "СОЛОДКА ХВИЛИНКА"
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив" Інтенсивні
Автор: Ілона Баськова
![РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ СОЛОДКА ХВИЛИНКА - Європейська Школа Дизайну 3 РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ СОЛОДКА ХВИЛИНКА - Європейська Школа Дизайну 3](/static/img/content/title/title5.png)
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
"Солодка хвилинка" – домашня кондитерська, що виникла з ідеї готувати незвичайні, приємні за своїм виглядом солодощі для друзів. З часом клієнтська база розширилася, та перед власницею виникли нові завдання: виділитися на тлі конкурентів, запам'ятатися покупцям, збільшити кількість клієнтів.
Враховуючи побажання замовника, логотип має бути добрим, простим, апетитним.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
![РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ СОЛОДКА ХВИЛИНКА - Європейська Школа Дизайну 5 РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ КОНДИТЕРСЬКОЇ СОЛОДКА ХВИЛИНКА - Європейська Школа Дизайну 5](/static/img/content/title/title8.png)
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам