Співвласник EDS, викладач занять бізнес-блоку для дизайнерів. Має великий досвід в бізнесі, маркетингу, консалтингу і освітніх технологіях.
Співвласник та співзасновник EDS, засновник Architecture Quotient Group; засновник Ukrainian Production Group; дизайнер-практик авторського і функціонального дизайну інтер'єру з 19-літнім досвідом; проєкти різних напрямів в Україні та за її межами.
Співзасновник та співвласник European Design School. Куратор Rhodec International в Україні. Інтер'єрний експерт, дизайнер та декоратор інтер'єру.
Професійна спеціалізація: психологія кольору, психологія інтер'єру, від ідеї до реалізації, fenshui в приватній архітектурі та інтер'єрі.
Практичний досвід: 10 років.
https://aq-group.world
https://www.instagram.com/aleksandramedianyk/
Емілія Потапенко - керівник, що досконало знає все про EDS: процеси, підходи. принципи, методології, викладачі, слухачі. Головна характеристика Емілії - клієнтоорієнтованість, що би вона не робила, як би не організовувала процеси в своєму напрямку, основний критерій - піклування про слухача і викладача. Талант Емілії складати пазли в розкладі, в системі подачі та опанування послідовністю засвоювання навчальних матеріалів - фантастична! Привітна, весела та неймовірно відповідальна.
Знає все (або майже все ;) )про онлайн освіту. Вміє створювати програми навчання, що допомагають слухачам здійснити свої мрії про опанування професії у світі дизайну. Програми, які доступні для навчання слухачам з будь якої точки світу.
Весела, активна, любить посміятися. Обожнює апельсини і помаранчевий колір.
Цілеспрямована особистість, любить подорожувати і фруктове морозиво.
Ліна Твердоступова - це фахівець, що опікується питаннями підвищення компетентності, розвитком, як професійним, так і особистістісним, практикуючих дизайнерів, або тих, хто на початку дизайнерської кар'єри, через створення гармонії простору спільноти дизайнерів EDS.
Супер ситемна, організована, з досить широким об'ємом знань, що логічно відповідає статусу випускника МВА бізнес школи КБШ.
Ольга - це та людина в команді, котра піклується про кожного слухача оф-лайн програм. Відкрита, системна та дуже відповідальна.
Ольга не просто практичний психолог і адміністратор нашої команди, вона махрова оптимістка, з почуттям гумору, любляча себе і людей. Дуже ділова і ненудна, цікава і допитлива, розумна і практична не по роках, їй завжди є що сказати :)
Її язик вчить іспанську, мозок метушиться між багатозадачністю, тіло освоює Айкідо, а душа пізнає життя!
Кураторка офлайн програм напрямку "Дизайн інтер'єру". Архітектор з досвідом у проектуванні та будівництві (більше 15-ти років), дизайнер житлових і громадських інтер'єрів, викладач матеріалознавства і керівник концептуальних кваліфікаційних проектів з 2010 року.
Кураторка програми "Ландшафтний дизайн – Професіонал". Практикуючий дизайнер. Розробник архітектурних, ландшафтних та інтер'єрних проектів. Досвід роботи в сфері urban дизайну та співпраці з архітектурними і ландшафтними майстернями більше 15-ти років.
Кураторка програми "Ландшафтний дизайн – Інтенсив". Ландшафтна дизайнерка, директорка компанії "Зелена Миля", фахівчиня з розробки проєктів брукування майданчиків, дворів, доріжок, а також організації відведення води з поверхні майданчиків із застосуванням сучасних матеріалів.
Куратор з графічного дизайну. Досвідчений графічний дизайнер, засновник "Bohomaz — branding & communication". Спеціалізується на створенні концепцій для розробки фірмових та корпоративних стилів.
Графічний/веб/моушн дизайнер та digital маркетолог в EDS Online.
Створює креативні концепції фірмових стилів, враховуючи просування продукту/послуги. Адже дизайн повинен працювати!
Валерій – "лідогенератор" EDS. Лід у маркетингу - це: потенційний клієнт, який залишив свої контактні дані.
Так що, Валерій знає все про потенційних слухачів та учасників різних активностей EDS, як до них достукатись, як зацікавити їх зробити клік або залишити заявку. І все це базується на його глибокому знанні аналітики та інструментів інтернет-маркетингу.
Олексій - це той фахівець, який дбає про соцмережі EDS, працюючи при цьому з різного роду контентом і досягаючи різних цілей. Це і підвищення впізнаваності бренду, і залучення цільової аудиторії, і інформаційна підтримка слухачів та випускників, і підтримка лояльності клієнтів до бренду, і багато іншого, що пов'язане з соцмережами та сайтом.
Андрій Дубовцов. Він же сценарист, він же оператор, він же ведучий та монтажер. Має дві руки, але мріє про третю. Якісний та цікавий відеоконтент – то його завдання.
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом