РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПАНІЇ ACTIVE GROUP
Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні
Автор: Ірина Макарова
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Дослідницьку компанію Active Group було засновано групою соціологів 2011 року. Перші проекти були пов'язані з різноманітними дослідженнями, які були необхідні для учасників українського політичного процесу. Після 2012 року робота компанії поширилася і на маркетингові дослідження.
З урахуванням планів розвитку компанії виникла необхідність перегляду її візуалу: створення нового логотипу, комплекту брендованої продукції, нового дизайну сайту та оформлення презентаційних матеріалів.
Перед дизайнером постала задача створити фірмовий стиль, що допоміг би компанії позиціонуватися як сучасній, динамічній організації, а також асоціюватися не тільки із соціологічними дослідженнями, але й різними методами роботи, заснованими на наукових розробках.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам