РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ ШОУРУМУ NEDONOSKI
Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні
Автор: Марина Михайленко
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Розробка логотипу та фірмового стилю для шоуруму одягу
NEDONOSKI – нестандартний шоурум одягу, взуття та аксесуарів у стилі вуличної моди та кежуал, з власною затишною кав'ярнею.
Перед дизайнером поставили завдання створити логотип як графічне зображення назви, а також розробити фірмовий знак, що буде використовуватися окремо від логотипу та при цьому буде символізувати компанію.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам
або зателефонуйте
БУДЬТЕ В КУРСІ НОВИН!