РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ ІВЕНТУ DISCO FEVER PARTY
Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні
Автор: Вікторія Зубань
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Disco Fever – унікальний івент-продукт, що не має аналогів в українському танцювальному середовищі. Основним завданням було створити впізнаваний візуальний матеріал, що буде сприйнятий як танцювальною спільнотою, так і звичайними споживачами. Необхідно було створити такий фірмовий стиль, що вивів би танцювальний захід з рівня "це – лишень дискотека" на рівень якісного, здорового та корисного дозвілля серед різних вікових аудиторій. Диско-музика не зникала і продовжує жити, а поруч з нею – яскраві вечірки!
В основу ідеї створення фірмового стилю лягли традиційні погляди на культуру диско та сучасний мінімалізм. М'які лінії, які у даному випадку відіграли провідну роль, стали посиланням на фірмові ілюстрації часу, коли панували диско та фанк, дні, коли молоді люди з гетто тікали до клубів з обмеженим доступом, доки їхня сім'я збиралася для вечірнього перегляду "Soul Train". Яскраві кольори, відблиски диско-кулі та простота стали визначальними при розробці проекту.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам