/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ МАГАЗИНУ QUICK DUCK

Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні

Автор: Ольга Буряк

РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ

РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ МАГАЗИНУ

Quick Duck – мережа магазинів, де можна купити фермерську качку або курку, приготовану за 15 хвилин, або купити сиру птицю з набором спецій та рецептом.

Перед дизайнером постали завдання – створити логотип, підібрати корпоративні кольори, створити поліграфічну продукцію та розробити стилістику одягу для персоналу.

Курс "Графічний дизайн - Інтенсив"

ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ

БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?

Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання

Напишіть нам
або зателефонуйте
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!