РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ МАГАЗИНУ QUICK DUCK
Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні
Автор: Ольга Буряк
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ МАГАЗИНУ
Quick Duck – мережа магазинів, де можна купити фермерську качку або курку, приготовану за 15 хвилин, або купити сиру птицю з набором спецій та рецептом.
Перед дизайнером постали завдання – створити логотип, підібрати корпоративні кольори, створити поліграфічну продукцію та розробити стилістику одягу для персоналу.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам
або зателефонуйте
БУДЬТЕ В КУРСІ НОВИН!