/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Розробка фірмового стилю для інвенту DISCO FEVER PARTY

Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні

Автор: Вікторія Зубань

Розробка логотипу та фірмового стилю

Розробка логотипу та фірмового стилю для івенту

Disco Fever - унікальний івент-продукт, що не має аналогів в українському танцювальному середовищі. Основним завданням було створити впізнаваний візуальний матеріал, що буде сприйнятий як танцювальною спільнотою, так і звичайними споживачами. Необхідно було створити такий фірмовий стиль, що вивів би танцювальний захід з рівню "це вього лише дискотека" на рівень якісного, здорового та корисного проведення часу серед різних вікових аудиторій. Диско-музика нікуда не щезла і продовжує жити, а разом з нею - яскраві вечірки!

В основу ідеї створення фірмового стилю лягли традиційні погляди на диско культуру та сучасний мінімалізм. М'які лінії, що було взято за основу, являються посиланням на фірмові ілюстрації часу, коли царювали диско та фанк, дні, коли молоді люди з гетто збігали в закриті клуби, поки їх сім'я садилася за вечірній перегляд передачі "Soul Train". Яскраві кольори, відблиски диско-кулі та простота були основою для натхнення при розробці проекту.

Логотип та фірмовий стиль

Хочете дізнатися більше про програму?

Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання

Напишіть нам
або зателефонуйте
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом