/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Фотографія як засіб продажу

практичні поради з підготовки власного портфоліо

Найближчі події
26.06 - 03.07

Дата

16:00

Час

600 грн

Вартість

online

Адреса

Фотографія як засіб продажу - Європейська Школа Дизайну 4
Фотографія як засіб продажу Практичні поради з підготовки власного портфоліо

Цикл лекцій

«Фотографія як засіб продажу: практичні поради з підготовки власного портфоліо»

Старт 26.06 та 03.07 з 16.00 до 17.30 (за київським часом)

Доступ до записів для учасників заходу буде відкритий на учбовій платформі EDS


У світі, де ми все частіше «купуємо очима», фотографія стає не просто зображенням — а мовою, що здатна продавати. Особливо, коли йдеться про красу саду, гармонію ландшафту та атмосферу простору.

Чи може фото передати аромат бузку, свіжість трави чи відчуття спокою у власному саду? Так — якщо зняти правильно.
Чи можна через кадр показати перспективу, структуру та ідею ландшафтного дизайну? Так — якщо знати, як це зробити.

Цей цикл лекцій — практичний інструмент для тих, хто хоче навчитись робити не просто фото, а фотографії, які продають: сад, ідею, атмосферу, послугу.

Використовуючи звичайний смартфон, ви зможете створювати знімки, які вражають не менше, ніж професійна зйомка.


Кому буде корисно

Ландшафтним дизайнерам
Власникам садів, які хочуть показати свої проєкти світові
Фрілансерам і студіям, що створюють портфоліо для просування послуг

Чітка та проста інструкція допоможе вам заявити про себе у професійній спільноті та розвиватися у творчому плані.


Програма заходу

Вебінар 26.06.2025

Підготовка до фотосесії: покрокова інструкція

Як підготувати сад до фотосесії, щоб зняти його в найкращому вигляді — що важливо врахувати, а на що можна не звертати уваги.

Зйомка саду

Поради щодо вибору часу для зйомки залежно від планування та можливостей доступу до саду. Вибір вдалих ракурсів. Як приховати недоліки та підкреслити переваги.

Вибір фотографій для портфоліо

Принцип «менше — більше»: які фотографії мають бути у вашій презентації та як створити динамічну композицію.

Фінальні штрихи

Кілька слів про «Фотошоп» — коли він потрібен, а коли краще обійтися без нього.

Різниця підходів до публікації в Instagram та Facebook

Як адаптувати свої фотографії для різних платформ, щоб максимально ефективно презентувати ваші проєкти.


Вебінар 03.07.2025

Розбір домашнього завдання учасників
Аналіз робіт, коментарі, поради та приклади.

Ключові висновки та подальші кроки для покращення фотопрезентацій проєктів.


Спікер заходу

Фотографія як засіб продажу - Європейська Школа Дизайну 5

Марія Савоскула

Фотограф, журналіст за освітою. Засновник компанії “Maria Savoskula Photography”.

Професійно займається фотографією 17 років. Останні 6 років фотографує виключно садову тематику.

Працювала з багатьма відомими дизайнерами, ландшафтними фірмами України та Англії.
Має невеличкий сад неподалік від Києва. Вірить, що фотограф, у якого є свій сад та любов до кожної рослини, краще зрозуміє специфіку зйомки садів, ніж просто професійний фотограф.



Вартість участі - 600 грн

Реєструйтесь вже зараз, щоб почати бачити красу по-новому — через об’єктив
Навчися передавати атмосферу, настрій та ідею — без дорогого обладнання, просто зі смартфоном.
Фотографія як засіб продажу - Європейська Школа Дизайну 6

Адреса:

Фотографія як засіб продажу - Європейська Школа Дизайну 7

Залишились питання?

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
Найближчі події:
  • 05. 06
Дякуємо, що підписались