
Дизайнер та Клієнт
Цикл лекцій "Дизайнер&Клієнт"
PRO комунікації на всіх етапах проекту
Старт 18.11 – 27.11.2025
5 вебінарів , онлайн, zoom
Дизайн — це не лише творчість, а передусім комунікація. Це вміння розуміти людей і говорити їхньою мовою.
Кожен проєкт — результат діалогу, компромісів і довіри.
Комунікація — не магія, а навичка, яку можна розвивати. Від неї залежить, чи стане співпраця приємною подорожжю, чи серією непорозумінь.
Бо справжній дизайн — це цілісна історія, діалог замовника та дизайнера!
Цикл лекцій буде корисним дизайнерам, якщо ви:
- хочете навчитися ефективно спілкуватися з клієнтами
- шукаєте способи підвищити свою самоцінність і навчитися говорити про гроші без страху
- прагнете налагодити комунікацію з різними типами замовників — від «економ» до «преміум»
- втомилися від токсичних комунікацій і хочете знайти баланс між професійністю та внутрішнім спокоєм
- мрієте перетворити свої переговори в Instagram і навіть складних клієнтів на ресурс для розвитку, впевненості та нових можливостей.
Ви знайдете відповіді, підтримку і натхнення, щоб працювати з повагою до себе та до клієнта.
Цикл лекцій допоможе вам навчитися ефективно вибудовувати взаємини з клієнтами та підрядниками, реалізовуватися й розвиватися у професії, будувати зрілі, довірливі відносини з клієнтами і перетворити комунікацію на інструмент розвитку, впевненості й гармонії.
Формат роботи зручний та націлений на якісний результат:
5 вебінарів онлайн zoom з 16.00 до 18.00
Матеріали навчання (відеозаписи занять, презентації) на навчальній платформі EDS
ПРОГРАМА
18.11 / Як створити простір для ефективних комунікацій з замовником / Катерина Герасечкіна
Про впевненість та довіру. Як формувати довіру клієнта? На чому базується самоцінність?
Чому нам дискомфортно? Трикутник гармонійних відносин - знак якості комунікації
Цибуля ціноутворення. Коли говорити про “гроші”? Як не працювати безкоштовно?
Як організовувати роботу? Регламент зустріч та робіт. Взаємодія між дизайнером - замовником - підрядником - виконробом
Бонус:10 головних питань для дизайнера, відповіді на які змінять ваш стан, спосіб комунікації та стиль роботи.
20.11 / Мистецтво порозуміння: як спілкуватися, щоб тебе почули і цінували / Ольга Гнатенко
Поговоримо про те, як зрозуміти клієнта, подолати його страхи й очікування
Як будувати взаєморозуміння, зберігати професійні кордони
На прикладах реальних ситуацій розберемо, як будувати довіру з першої зустрічі, працювати з різними типами клієнтів — від економ до преміум-сегменту — і перетворити комунікацію на інструмент, що відкриває нові можливості для зростання дизайнера.
25.11 / «Про клієнтоорієнтовність як важливий елемент комунікації» / Єлізавета Фещенко
Архітектурна та дизайнерська діяльність відносяться до сфери послуг. Ми продаємо послугу зміни світу для людини чи групи людей.
Поговоримо про клієнтоорієнтованість, вияснимо чи потрібна вам клієнтоорієнтованість. І якщо так, то що потрібно робити і на що звернути увагу?
26.11 / «Від діалогу до договору: як дизайнеру продати себе через Instagram» / Владислава Підгрушна
Як не боятись продавати? Про переговори та продажі дизайнерських послуг
Як почувати себе впевнено в комунікаціях?
Які речі створюють авторитет і довіру в Instagram?
Як розговорити клієнта?
Як дизайнеру інтер'єру вести переписку в дірект , щоб вона перетворилась на продаж?
27.11 / «Pinterest, клієнти та дедлайни:як вижити в дизайні й не втратити віру в людей» / Олена Гриневич
Той самий складний клієнт: як зберегти професіоналізм, спокій і репутацію
Про комунікації з токсичними і конфліктними замовниками. Що робити, якщо співпраця зайшла вже далеко ?
Про непристойні запитання чи «Де мої гроші?» та фінансову поведінку у відносинах із клієнтами.
Виставка граблів: клієнти, які вчать нас комунікаціїє
СПІКЕРИ ЗАХОДУ
Катерина Герасечкіна
Живе у Львові, працює по всій Україні.
Архітектор, дизайнер та ментор для фахівців у сфері архітектури та дизайну.
Магістр архітектури з більш ніж 10-річним досвідом власної практики та співпрацею з відомими брендами BOBSNAIL та WOG.
Має понад 7 років викладацької діяльності в архітектурних школах ДАШ та ХША, а також проводить дослідження «100 дизайнерів та архітекторів про комунікації із замовниками».
Провела 45 консультацій та 3 індивідуальні менторські програми для фахівців різного рівня — від початківців до міжнародних практиків.
Має свою авторську методику ефективної комунікації із замовниками. У роботі використовує дослідницький підхід

Ольга Гнатенко
Дизайнер інтер'єру, керівник студії Dolce Casa (Одеса, Україна)
Магістр програми з "Прогнозування моди та дизайну"
Автор і викладач курсу "Практикум в дизайні"
Олена Гриневич
Дизайнерка інтер'єрів, засновниця школи дизайну Grinevich.school.design. Свято вірю в те, що дизайнерами не народжуються - дизайнерами стають.
Єлізавета Фещенко
Архітекторка та дизайнерка інтер’єрів з майже 20-річним стажем у професії. Основний фокус в роботі на засадах людиноцентричного дизайну та дизайну, орієнтованого на людство. Ці ідеї впроваджуються не тільки в роботі, але і в створенні навчальних продуктів та у формі архітектурного блогінгу.
Єлізавета Фещенко
Архітекторка та дизайнерка інтер’єрів з майже 20-річним стажем у професії. Основний фокус в роботі на засадах людиноцентричного дизайну та дизайну, орієнтованого на людство. Ці ідеї впроваджуються не тільки в роботі, але і в створенні навчальних продуктів та у формі архітектурного блогінгу.
Владислава Підгрушна
Експерт з продажів в Instagram
Більше 600 годин проведених консультацій для експертів різних ніш та продюсерів
1000+ студентів на потоках курсу Insta-Expert
25 студентів на наставництві, більше 14 000 студентів на міні-курсах
В результаті ви:
- Зрозумієте, як будувати довіру з першої зустрічі та як підтримувати її протягом усього проєкту.
- Дізнаєтеся, як говорити про гроші без напруги і встановлювати чіткі рамки співпраці.
- Відкриєте власний комунікаційний стиль, який підкреслює вашу цінність і допомагає продавати послуги природно.
- Отримаєте практичні інструменти для роботи з різними типами клієнтів — навіть із найскладнішими.
- Побачите, як Instagram може стати майданчиком не для порівнянь, а для продажу і взаєморозуміння.
- І головне — відчуєте впевненість у собі як у фахівці, який не просто створює дизайн, а формує гармонійний простір взаємодії.
Вартість участі 3000 грн

Адреса:

Залишились питання?
або зателефонуйте
0936209119
БУДЬТЕ В КУРСІ НОВИН!