РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ КАБІНЕТУ ПОДОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА ЕСТЕТИКИ
Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні
Автор: Вікторія Малиш
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
Замовник працює у сфері індустрії краси, естетики та здоров'я. Тому перед дизайнером поставили завдання розробити фірмовий стиль, що буде свідчити про високий професіоналізм та якість послуг.
Основні асоціації логотипу – легкість, свіжість та мінімалізм.
Логотип – лаконічний, простий та легко запам'ятовується. Містить "багато повітря", що робить його легким та невагомим, а за рахунок використання круглих форм викликає теплі та спокійні асоціації. Також логотип містить чіткий меседж про те, що тут допоможуть, вирішать проблеми зі здоров'ям, буквально "зберуть" проблемну стопу.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам