РЕДИЗАЙН ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ БРЕНДУ KHADI
Курс: "Графічний дизайн - Інтенсив" Інтенсивні
Автор: Ксенія Бочарникова
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ
РОЗРОБКА ЛОГОТИПУ ТА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
KHADI – інтернет-магазин індійської косметики ручної роботи.
В основі логотипу – квітка лотосу як символ чистоти, жіночності, життя, щастя та відродження в Індії. Під час розробки орнаментів також використовувались рослинна та квіткова тематика.
ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Зв'яжіться з нами, ми з радістю поспілкуємося з Вами та відповімо на всі запитання
Напишіть нам
або зателефонуйте
БУДЬТЕ В КУРСІ НОВИН!