/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Як дизайнеру бути на хвилі у кризовий час?

12 .08

Як дизайнеру бути на хвилі у кризовий час? - Європейська Школа Дизайну 4

Виживати в кризу… або зростати?

Серед успішних людей панує думка, що криза - це випробування на міцність та фільтр ринку від слабких гравців. Так сталося, що ми з вами переживаємо одну кризу за одною. Спочатку пандемія. Тепер в Україну прийшла повномасштабна війна. І наслідки торкнулися кожного у всьому світі.

Але треба знаходити в собі сили залишатись корисним та продовжувати вдосконалення у своєму напряму. Те ж саме стосується і дизайнерів усіх спеціалізацій - інтер’єрних, ландшафтних, графічних, fashion і т.д.

Ми вирішили розказати про дієві заходи, які допоможуть вам бути затребуваним спеціалістом у будь-які часи та знаходити собі реалізацію за покликанням.

Оновлюйте портфоліо

Ваше портфоліо - це ваш найголовніший інструмент на ринку. Актуальність і стан проектів у ньому відображає ваш теперішній професіоналізм для потенційного замовника. Виконали завдання успішно - додайте його до портфоліо. Навіть якщо недостатньо реальних проектів, створіть концепт і закиньте в окремий розділ ваших можливостей. Покажіть, на що ви здатні.

Як дизайнеру бути на хвилі у кризовий час? - Європейська Школа Дизайну 5

Професійні та повсякденні соціальні мережі

Скорочуйте час на бездумне гортання стрічки в Instagram або Facebook та конвертуйте можливості цих соціальних мереж у побудову вашої репутації та створення особистого бренду. Щоб кожен ваш підписник або друг на запит “Дизайнер” одразу згадував вас. Не забувайте про LinkedIn та Behance. Це важка артилерія на ринку праці і якщо ви зможете вдало себе позиціонувати, то попит на ваші послуги буде постійний.
Як дизайнеру бути на хвилі у кризовий час? - Європейська Школа Дизайну 6


Очами дивіться, а руками робіть

Слідкуйте за трендами, опановувати нові стилі, техніки та інструменти. Відійдіть від шаблонів. Проявіть креативність та ентузіазм. Найкращі ваші роботи повинні побачити всі. Не бійтеся експериментувати. 10 невдач на 1 успіх - це супер. Цей 1 успіх може принести вам грандіозні зміни.

Проявляйте активність

Facebook та Instagram ваші найліпші інструменти, щоб постійно нагадувати про себе та розширити публіку потенційних поціновувачів вашої майстерності. Пост у стрічку, сторіс, рілс… Використовуйте всі інструменти, які можуть додати популярності вашим роботам та вам особисто. Беріть участь в конкурсах для дизайнерів, долучайтесь до різних спільнот, знаходьте нових знайомих.

Пишіть про дизайн!

Розробляєте новий проект? Напишіть про це в соціальних мережах. Започаткуйте електронний щоденник. Дайте людям можливість дізнатися, з якими проблемами ви стикаєтеся і як вирішуєте. Але не розкривайте комерційні таємниці.

Як дизайнеру бути на хвилі у кризовий час? - Європейська Школа Дизайну 7

Відпочивайте за потреби

Перевантаження не йде на користь, а може тільки зашкодити і поглибити існуючі труднощі. Відволікайтесь, змінюйте локація, діяльність та повертайтесь до дизайну з новим натхненням, свіжими ідеями та зарядом енергії. Читайте профільну та художню літературу. Не замикайтесь тільки у рамках професії.

І наберіться терпіння. Ви і не помітите, як з часом відчуєте, що ви вже на рівень вище, ніж були раніше.

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались