/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Дизайнер у соціальних мережах. Як вести свій блог

24 .05

Дизайнер у соціальних мережах. Як вести свій блог - Європейська Школа Дизайну 5

Соціальні мережі дуже щільно супроводжують всі аспекти нашого життя. І якщо спочатку це був засіб для розваг та комунікацій, то останні роки соціальні мережі стали потужним інструментом для бізнесу та професійної діяльності. Якщо ви дизайнер, який хоче мати додатковий маркетинговий інструмент для залучення клієнтів, формування репутації та особистого бренду, то вам слід навчитися трансформувати свої знання в цифровому просторі з максимальною ефективністю. 

Для цього й існують соціальні мережі, ведення блогу в який сприятиме розвитку вашої кар’єри

Порада:

Якщо ви хочете заробляти гроші на веденні блогу, то необхідно ставитися до нього як до справжнього бізнесу, який також вимагає інвестицій та багато часу й зусиль. Перші місяці результат може бути мало відчутним, але потім є велика ймовірність величезної користі. Адже це гра “в довгу” .

Як почати

Якщо ви вирішили створити в соціальних мережах блог про дизайн, то подумайте про своє ЧОМУ.

Витратьте хвилину і дайте відповідь собі, чому ви хочете створити цей блог, інакше ви можете здатися занадто рано. Якщо це буде як інструмент для спілкування зі своїми клієнтами, цілком нормально робити публікації час від часу, наприклад, раз на пару тижнів про ваші поточні дизайн-проєкти або експертні пости про актуальні тренди та новинки в світі дизайну. Але якщо ви вирішили вести блог професійно і присвятити йому повний робочий день, можливо, вам варто подумати про свої пріоритети і виділити достатньо часу для того, щоб писати частіше і мати матеріал, який демонструвати.

Важливо не порівнювати свій блог з іншими. Ви неодмінно запитаєте себе, чи потрібен світові ще один блог. І відповідь - ТАК, потрібен!

Дизайнер у соціальних мережах. Як вести свій блог - Європейська Школа Дизайну 6

Про що писати та розповідати

Подумайте, кому б ви хотіли писати. І не кажіть “Усім!” Як би страшно це не звучало, але завжди краще спочатку визначитись з нішею, цільовою аудиторією, а потім розширювати її і охоплювати різні теми. 

Вибір назви вашого профілю в соціальних мережах - один з найважливіших кроків, оскільки це буде ваш віртуальний простір і відображатиме те, про що він буде. Не поспішайте, проведіть мозковий штурм та проаналізуйте конкурентів. Ви можете назвати його своїм ім'ям або своїм ім'ям + ваша ніша. Це не буде оригінально, але на довгій дистанції може допомогти збільшити вашу впізнаваність. Обов'язково протестуйте назву вашого блогу на різних платформах соціальних мереж. 

Назва вашого профілю має бути:

  • Легкою для читання та запам'ятовування
  • Приваблива
  • Проста

Поради:

  • Не використовуйте незвичні написання загальновживаних слів. 
  • Ознайомтеся з конкуренцією та популярними бізнес-іменами

На початку може бути страшно натиснути кнопку «Опублікувати», і ви можете виявити, що багато коригуєте та вдосконалюєте свій перший допис. Це називається прокрастинація. Повірте, ніхто не буде шукати помилки. Просто натисніть кнопку «Опублікувати» і почніть писати свої наступні пости в режимі мозкового штурму. З часом ваші навички копірайтингу покращаться. Не аналізуйте статистику протягом перших місяців, тому що це може вас засмутити. Просто пишіть, знімайте авторське відео, публікуйте матеріали. 

Дизайнер у соціальних мережах. Як вести свій блог - Європейська Школа Дизайну 7

Розвиток блогу 

Просувайте свої публікації. Як ви вже знаєте, щойно написаний пост не буде знайдений сам по собі. Тому настав час поділитися ним у своєму щойно створеному акаунті в соціальних мережах. Можливо, ви захочете зосередитися на одному акаунті в одній соціальній мережі, оскільки бути активним у кількох може бути занадто складно. Беріть участь у дизайнерських форумах, відповідайте на запитання в групах і намагайтеся додавати цінності, не перетворюючись на спам.

Підсумуємо все вище написане. Для успішного ведення блогу в соціальних мережах рухайтесь послідовно наступними кроками:

  • Визначте мету вашого блогу
  • Знайдіть тему та нішу
  • Оберіть ім'я
  • Виберіть платформу
  • Виберіть професійну тему
  • Пишіть і відкривайте свій власний унікальний голос
  • Просувайте, просувайте, просувайте

Європейська Школа Дизайну приділяє велику увагу елементу просування, тому в наших курсах є окремий бізнес-блок, на якому слухачі вивчають інструменти, стратегії та методи правильного розвитку власного бренду на ринку для залучення клієнтів. 

Обирайте напрям та приєднуйтесь до спільноти Дизайнерів інтер’єру або Ландшафтних дизайнерів.

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Маєте питання? ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались