Натхнення для дизайнера. Як знайти ідеї для роботи?
31 .05

Пошук ідей - це завжди витрати часу та енергії.
⠀
І не кожен раз ви бачите чітке уявлення потрібного вам візуалу чи концепції всієї композиції.
⠀
Найчастіше дизайнери усіх сфер для натхнення користуються інтернет-ресурсами або читають літературу на сайтах. Інколи це дуже допомагає.
⠀
Але якщо є потреба в натхненні для особливого проекту, то такі способи пошуку ідеї можуть бути марними.
Як з’являється натхнення?
⠀
Ідеї не з’являються самі по собі. Інсайти не опиняться у вас просто за бажанням. Для цього потрібна активна діяльність вашого розуму. Такі несподівані рішення, які прийшли до вас в голову — це результат обробки мозком отриманої вами інформації. І згодом накопичені асоціативні сполуки видають геніальну ідею. Це і є результат накопиченого натхнення.
⠀
Якщо немає ідеї - недостатньо інформації
⠀
Саме так і є. Звідки взятися ідеям, якщо немає розуміння мети проекту, досвіду втілення успішних і не дуже рішень у схожих проектах тощо?
⠀
Коли зрозуміла кінцева точка шляху в проекті, то мозок самостійно генерує способи її досягнення. А якщо мети немає, то не зрозуміло як її досягти і що робити. А ще гірше, коли через це може генеруватися хибна ідея, яка перешкоджає вирішенню проблеми.
⠀
Розуміння мети стимулює натхнення
⠀
А ви добре розумієте кінцеву мету? Коли ви у ролі виконавця замовлення для якоїсь компанії, а не безпосередньо для користувача, то спробуйте зрозуміти, чого бажає саме користувач. Кінцева мета — це не дизайн! Дизайн - це як спосіб вирішення проблеми.
⠀
Тому вам треба бути трохи аналітиком. Не хочете? Не бійтеся. Це не боляче.
Такий підхід до справи тільки допоможе вам вийти на новий рівень у професії.
⠀
Досвідчений дизайнер уявляє в голові вже фінальний проект, де все стоїть на своїх місцях. Це дуже корисний скіл, але саме він може бути ворогом творчого підходу, коли вам необхідні нестандартні рішення або інноваційні ідеї.
⠀
Не думайте про візуали, поки не матимете достатньо інформації про завдання.
Подивіться на проблему, яку має вирішувати дизайн.
Невирішена проблема блокує ідеї.
⠀
Проаналізуйте завдання, над яким ви збираєтесь працювати. Бачите щось зайве? Щось не до вподоби? Знайдіть ту частину, яка вас надихає.
Зосередьте свої зусилля на проблемі.
⠀
Це буде вашим шансом на успіх. І цей виклик для вас буде тим кращим, чим гірше завдання ви отримаєте. Так буде цікавіше та приємніше у досягненні результату.
⠀
Причиною багатьох невдач є прагнення уникнути проблем. Через лінощі, страх або сподівання на “якось буде”.
Проблема - це ваш ключ до пошуку рішення
⠀
То ж якщо ми вже визначили, що дизайн - це вирішення проблеми замовника (або користувача), то майте на увазі головне - не можна вирішити проблеми того, кого не знаєш.
⠀
Зрозумійте людей, їх болі в цьому проекті і знайдіть “ліки”.
⠀
Потурбуйтесь про функціональність, ефективність та естетичність дизайну. Ваш досвід на знання стануть у нагоді.
⠀
Якщо ви дізнаєтесь справжнє бажання користувачів та їх проблему, то ви отримаєте цілий водоспад ідей та величезне море натхнення.