/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Натхнення для дизайнера. Як знайти ідеї для роботи?

31 .05

Натхнення для дизайнера. Як знайти ідеї для роботи? - Європейська Школа Дизайну 4

Пошук ідей - це завжди витрати часу та енергії.

І не кожен раз ви бачите чітке уявлення потрібного вам візуалу чи концепції всієї композиції.

Найчастіше дизайнери усіх сфер для натхнення користуються інтернет-ресурсами або читають літературу на сайтах. Інколи це дуже допомагає.

Але якщо є потреба в натхненні для особливого проекту, то такі способи пошуку ідеї можуть бути марними.

 

Як з’являється натхнення?

Ідеї не з’являються самі по собі. Інсайти не опиняться у вас просто за бажанням. Для цього потрібна активна діяльність вашого розуму. Такі несподівані рішення, які прийшли до вас в голову — це результат обробки мозком отриманої вами інформації. І згодом накопичені асоціативні сполуки видають геніальну ідею. Це і є результат накопиченого натхнення.

Якщо немає ідеї - недостатньо інформації

Саме так і є. Звідки взятися ідеям, якщо немає розуміння мети проекту, досвіду втілення успішних і не дуже рішень у схожих проектах тощо?

Коли зрозуміла кінцева точка шляху в проекті, то мозок самостійно генерує способи її досягнення. А якщо мети немає, то не зрозуміло як її досягти і що робити. А ще гірше, коли через це може генеруватися хибна ідея, яка перешкоджає вирішенню проблеми.

 

Натхнення для дизайнера. Як знайти ідеї для роботи? - Європейська Школа Дизайну 5

Розуміння мети стимулює натхнення

А ви добре розумієте кінцеву мету? Коли ви у ролі виконавця замовлення для якоїсь компанії, а не безпосередньо для користувача, то спробуйте зрозуміти, чого бажає саме користувач. Кінцева мета — це не дизайн! Дизайн - це як спосіб вирішення проблеми.

Тому вам треба бути трохи аналітиком. Не хочете? Не бійтеся. Це не боляче.
Такий підхід до справи тільки допоможе вам вийти на новий рівень у професії.

Досвідчений дизайнер уявляє в голові вже фінальний проект, де все стоїть на своїх місцях. Це дуже корисний скіл, але саме він може бути ворогом творчого підходу, коли вам необхідні нестандартні рішення або інноваційні ідеї.

Не думайте про візуали, поки не матимете достатньо інформації про завдання.
Подивіться на проблему, яку має вирішувати дизайн.
Невирішена проблема блокує ідеї.

Проаналізуйте завдання, над яким ви збираєтесь працювати. Бачите щось зайве? Щось не до вподоби? Знайдіть ту частину, яка вас надихає.
Зосередьте свої зусилля на проблемі.

Це буде вашим шансом на успіх. І цей виклик для вас буде тим кращим, чим гірше завдання ви отримаєте. Так буде цікавіше та приємніше у досягненні результату.

Причиною багатьох невдач є прагнення уникнути проблем. Через лінощі, страх або сподівання на “якось буде”.

 

Проблема - це ваш ключ до пошуку рішення

То ж якщо ми вже визначили, що дизайн - це вирішення проблеми замовника (або користувача), то майте на увазі головне - не можна вирішити проблеми того, кого не знаєш.

Зрозумійте людей, їх болі в цьому проекті і знайдіть “ліки”.

Потурбуйтесь про функціональність, ефективність та естетичність дизайну. Ваш досвід на знання стануть у нагоді.

Якщо ви дізнаєтесь справжнє бажання користувачів та їх проблему, то ви отримаєте цілий водоспад ідей та величезне море натхнення.

 

Натхнення для дизайнера. Як знайти ідеї для роботи? - Європейська Школа Дизайну 6

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались