/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Логобук. Гайдлайн. Брендбук. Що насправді замовляють у графічного дизайнера

28 .01

Логобук. Гайдлайн. Брендбук. Що насправді замовляють у графічного дизайнера - Європейська Школа Дизайну 5

Поширена ситуація, коли до графічного дизайнера звертаються за розробкою дизайну, то завдання формують приблизно так: "нам потрібно розробити фірмовий стиль, брендбук і дизайн сайту".

Після таких слів необхідно уточнити, а що саме клієнт розуміє під словом "брендбук"? І дуже часто виявляється, що потрібен максимум гайдлайн, а то й зовсім без нього обходяться, тому що, або немає коштів на його розробку, або він їм просто не потрібен.

Якщо розглядати класичну ситуацію, то мінімум гайдлайн важливо мати будь-якій фірмі. Однак поняття брендбуку основна маса "недизайнерів" сприймають просто як "фірмовий стиль".

Щоб не виникало плутанини з цими поняттями, Європейська Школа Дизайну коротко пояснює різницю між цими базовими поняттями.

Логобук - це документ, який містить у собі всю інформацію про логотип, його фірмові кольори та фірмові шрифти. За своєю суттю це перший розділ ширшого документа - керівництва з фірмового стилю.

Логобук. Гайдлайн. Брендбук. Що насправді замовляють у графічного дизайнера - Європейська Школа Дизайну 6

Якщо йдеться тільки про розробку логотипу, а також про документ, у якому детально описано правила його використання, то такий документ і називають Логобуком.

Гайдлайн - це документ, який описує правила використання всіх елементів фірмового стилю на різних носіях. Сюди входять основні візуальні стандарти бренду, фірмовий персонаж, емблема, оформлення ділової документації та презентаційних матеріалів, фірмовий одяг, пакування, сувенірна продукція тощо.

Логобук. Гайдлайн. Брендбук. Що насправді замовляють у графічного дизайнера - Європейська Школа Дизайну 7

Якщо говорити простою мовою, то гайдлайн - це керівництво з фірмового стилю.

Брендбук - це офіційний документ компанії, в якому описано маркетингові засади розвитку бренду (концепція бренду, його атрибути, цільова аудиторія, позиціонування, довгострокова стратегія розвитку тощо).

Логобук. Гайдлайн. Брендбук. Що насправді замовляють у графічного дизайнера - Європейська Школа Дизайну 8

Це документ, що має стратегічну цінність і призначений виключно для внутрішнього використання ТОП-менеджерами компанії.

До нього входить керівництво з фірмового стилю.

Таким чином можна зробити висновок, що:

Логобук - описує моменти, що стосуються винятково логотипу, його кольорів, шрифтів та їхнього використання.

Гайдлайн (посібник із фірмового стилю) - описує правила використання всіх елементів фірмового стилю і включає в себе логобук.

Брендбук - включає в себе все попереднє, а також інформацію для внутрішнього користування керівництвом компанії (стратегія розвитку бренду).

Якщо ви хочете навчитися створювати унікальну айдентику для брендів і бути причетним до розробки фірмового стилю компаній, то запрошуємо вас на офлайн курс Графічний дизайн Інтенсив у нашій Школі.

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Маєте питання? ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались