/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023

21 .10

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 4

Графічний дизайн розвивається без прив'язки до географічних локацій або загальноприйнятих стереотипів. Тому тренди у цій сфері виникають несподівано і без спільних рис.

Які ж із них пройшли випробування часом у 2022 році та змогли міцно закріпитися з прицілом на наступний рік розглянемо сьогодні у статті.

Хаотична типографіка

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 5

На відміну від хаосу у реальному житті, хаос у друкарні нам до душі. Хаотична типографіка була у тренді у 2022, та дозволить оформити будь-які рішення і в 2023 році. Жодних правил, креативте досхочу!

Хаотична типографіка широко відома як у бізнес-індустрії, так і серед інфлюєнсерів у соціальних мережах. Банери, постери, публікації з цитатами набувають набагато привабливішого вигляду, якщо їх оформити в стилі хаотичної типографіки, комбінуючи великі та маленькі заголовки.

3D-дизайн
Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 6

3D-дизайну пророкують надзвичайну популярність. Так само як і футуристичний дизайн, 3D надихатиме нас на нові сміливі рішення. Наприклад, поєднуючи 3D-об'єкти з реалістичним дизайном, 2D-дизайном або фотографіями, можна отримати приголомшливий колаж.

Золото

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 7

Золото — один із наймодніших кольорів цього року, який буде актуальним і в наступному в поєднанні з чорним. При розробці дизайну його можна використовувати в різних формах і текстурах — блискуча, металева, шовковиста, шорстка та ін.

Повернення символів

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 8

2022 рік повернув моду на богів і богинь, місяць і зірки, знаки на долоні та інші символи - любові, сили, краси. Талісмани та різна символіка дадуть дизайнерам нове дихання та надихнуть на нові проекти у наступному році.

Натхнення природою

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 9

Елементи, натхненні природою, такі як квіти, дерева, листя у поєднанні з натуральними відтінками, текстури, що нагадують дерево, зелень, каміння, будуть чудово виглядати у поєднанні з мінімальним дизайном. Розвиток, чистота, природа - ці теми також включені в цей тренд. 2022 рік став важким роком для багатьох, тому цілком природно, що людям захочеться більше грамонії, спокою, у тому числі й у дизайні.

Натуральні елементи відіграватимуть величезну роль у маркетинговій естетиці та публікаціях для соцмереж. Користувачі Instagram і Facebook не проти зелених елементів у своїй стрічці, тому багато інфлюєнсери та бізнес-акаунти використовують цю тематику у своїх маркетингових кампаніях або підкреслюють натуральність своїх продуктів.

Геометричні фігури

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 10

За допомогою лаконічних геометричних фігур, яскравих колірних рішень та безмежної уяви можна створити будь-який дизайн. У 3D ваш дизайн стане глибшим і оригінальнішим, а "плоский" дизайн зробить відсилання до 70-х - у будь-якому випадку дизайн вийде шикарним.

Оптичні ілюзії

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 11

Гіпнотичні та чарівні, а тепер і в тренді — оптичні ілюзії стануть чудовим доповненням як для дизайн-об'єкта, так і для друкарні, і справлять враження на глядачів.

Мультиплікаційний дизайн

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 12

Цей тренд збережеться і в 2023 році. Мультяшні елементи і персонажі вже використовуються дизайнерами, які грають на почутті ностальгії. Вони дуже функціональні та яскраві, чому б не створити дизайн у стилі мультяшок?

Мультяшні ілюстрації додадуть оригінальності та безпосередності бренду та допоможуть налагодити контакт із аудиторією. Крім того, вони яскраві та грайливі, тому користувачі ними охоче діляться в мережі.

Соціальні теми

Після всіх труднощів і негараздів останніх років місію з об'єднання світу бере на себе мистецтво. Дизайнери створюють надихаючі роботи, які несуть серйозне смислове навантаження та піднімають соціальні теми. Це завжди буде в тренді.

Чорно-білий дизайн

Графічний дизайн. Які тренди 2022 забираємо у 2023 - Європейська Школа Дизайну 13

Популярність темної теми у додатках та веб-сайтах сприяла поверненню чорно-білої естетики у графічний дизайн. Сміливе, сучасне та неймовірно ефектне поєднання чорного та білого, а також інших вицвілих відтінків підкорять серця людей різного віку.

2022й рік став роком, який зібрав всі тенденції графічного дизайну разом. Дизайн, який ви створюєте, має дуже точно відображати сутність вашого бренду та зуміти передати меседж, який ви хочете донести. І ця синергія кількох окремих напрямів твердо закарбувалася в трендах на наступні 12 місяців.

Щирість, креативність та стиль… з цими трьома якостями ви зможете створити актуальний та сміливий графічний дизайн у 2023 році.

 

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались