/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Fashion is my profession

18 .08

Fashion is my profession - Європейська Школа Дизайну 4

Поступово суспільство йде від любові до швидкої моди та однакового одягу. Мас-маркет витісняється локальними брендами.
Кожен хоче бути унікальним, вирізнятися на тлі інших.

Fashion-дизайнер допомагає у цьому бажанні та створює унікальні колекції: використовуючи автентичні матеріали та принти, національні мотиви, відсилання до культури різних епох.

Попит на унікальність зростає з кожним днем і професійний fashion-дизайнер сьогодні затребуваний як ніколи. Більше того, сьогодні мода — це не лише про гарний одяг, взуття та аксесуари. Модні бренди беруть участь у підтримці сучасних цінностей, а нерідко й задають вектор їхнього розвитку: sustainable fashion, підтримка всесвітніх благодійних організацій, cruelty free рух.

Fashion is my profession - Європейська Школа Дизайну 5

Чим займається fashion-дизайнер

Fashion-дизайнер займається створенням одягу, аксесуарів, взуття від ідеї до готового виробу. Він працює на всіх етапах розробки та виробництва та відповідає за випуск нових колекцій.

Індустрія моди дуже швидко змінюється, тому постійно потребує нових ідей, концепцій, рішень, щоб задовольнити споживчий попит, що постійно зростає.

Дизайнери виробляють ці ідеї:

 

  • аналізують модні тенденції
  • тісно співпрацюють з відділами виробництва, маркетингу та продажів
  • розробляють та просувають готовий продукт для корпорацій, спеціалізованих та роздрібних магазинів, а також індивідуальних клієнтів.


Дизайнери зазвичай спеціалізуються на певній лінії одягу: жіночий, чоловічий, дитячий, одяг для вагітних, весільний, спортивний одяг, взуття чи аксесуари. У великих будинках моди дизайнери можуть працювати у дуже спеціалізованих областях, таких як футболки, вечірні сукні, одяг для вагітних, дитячий одяг чи джинси.

Обов'язки fashion-дизайнера

До обов'язків дизайнера входить управління всім процесом проектування від початку до кінця, внесення змін до поточних ліній одягу та аксесуарів, а також вибір тканин та обробки для майбутніх моделей та лінійок продукції.
Хороший дизайнер повинен не тільки творчо мислити, щоб придумати нову модель, а і зробити це на основі знання історії моди, аналізу трендів, знання соціального, політичного, економічного, культурного порядку денного у світі. Крім того, він повинен вміти застосовувати ці знання для створення естетичного та функціонального одягу. Дизайнер тісно співпрацює з командою конструкторів, кравців, технологів тощо.

Fashion is my profession - Європейська Школа Дизайну 6

Основні обов'язки fashion-дизайнера:

 

  • вивчення актуальних тенденцій моди та визначення того, що сподобається споживачам у наступному сезоні;
  • співробітництво з командою для розробки ідей нових продуктів на основі даних досліджень;
  • розробка ескізів для нових продуктів із командою;
  • створення викрійок одягу для масового виробництва;
  • тестування та вибір тканин, кольорів, малюнків та фактур для кожного дизайну;
  • закупівля матеріалів;
  • нагляд за виготовленням виробів;
  • виконання примірок, внесення правок;
  • формування цін та управління маркетингом;
  • організація показів, PR-конференцій, вечірок, презентацій;
  • підтримка відносин із постачальниками, моделями, інфлюенсерами, стилістами тощо.⠀

Чим досвідченіший дизайнер, тим більше процесів він може делегувати команді. З часом, дизайнер перетворюється на свого роду ідейного натхненника: він створює ескізи, а команда займається втіленням колекції в життя та її продажем.

Навички fashion-дизайнераЧим більше фахівець вміє і чим ширша його експертність, тим більше він затребуваний на ринку. Як і в багатьох інших професіях, дизайнер має розвивати не лише спеціалізовані навички, а й усім відомі soft skills.

Спеціалізовані навички:

  • проектування колекцій одягу та аксесуарів;
  • матеріалознавство, знання теорії кольору та форми: дизайнер повинен знати, як поєднуються та сприймаються кольори, текстури,
  • фізичні властивості матеріалів;
  • базові знання в краївській справі та основах пошиття;
  • базові навички малювання або роботи з графічними редакторами для малювання ескізів;
  • знання та вміння працювати з трендами, їх прогнозуванням;
  • базові знання історії моди, стилістиці;
  • навички в рекламі та просуванні: модні колекції та бренди вимагають якісного розповсюдження.

Soft skills:

  • комунікація, навички ділового спілкування та неформального;
  • вміння не тільки ясно доносити думки в рамках робочих завдань, але також підтримати розмову та налагодити контакт із командою, підрядниками;
  • планування та менеджмент. Будуть необхідні під час підготовки до відшивки колекції, її випуску, реклами;
  • тайм-менеджмент як уміння витримувати точні терміни та таймінг під час роботи;
  • командна праця;
  • відповідальність за результат;
  • самонавчання та саморозвиток.


Скільки заробляє fashion-дизайнер?

Fashion-дизайнер-початківець може працювати в штаті вже існуючого бренду — малювати моделі конкретних виробів, створювати сезонні колекції. Чим більше практики у фахівця, тим швидше він може дійти створення власного модного бренду і не залежати від політики інших компаній.
Коли дизайнер відкриває свій бренд, його прибуток росте досить швидко: він може продавати свої вироби на різних майданчиках, задіяти різні види реклами і просувати власний бренд.

Початківець може заробляти від 500 $ на місяць, в той час, як досвідчений дизайнер може спокійно брати від 3000 $ за малювання однієї колекції.Робота на фрілансі одночасно приваблива та складна. Ви самі можете визначати рівень завантаженості, вибирати над якими замовленнями працювати. Але у вас не буде підтримки з боку інших дизайнерів чи досвідченіших колег. Дизайнер на фрілансі заробляє в середньому від 700 $ до 1500 $ на місяць.


Поради дизайнеру-початківцю


Іти у нову професію буває страшно. Особливо коли не знаєш, з чого почати і як зробити перші кроки в кар'єрі.

Ось кілька порад:


Розвивайте наочність. Почуття стилю – це не вроджена навичка. Йому можна навчитися. Дивіться модні покази, якісні видання, рекламні ролики іменитих брендів та фільми гарних режисерів. Вивчайте історію моди, аналізуйте.

Приділіть увагу нетворкінгу. У світі моди зв'язку вирішують усе. Чим більше у вас знайомих із різних сфер, тим легше вам знайти замовника та виконати роботу.


Знайомтеся з брендами. Не зупиняйтесь на світових іменитих дизайнерах. Нишевість та автентичність зараз виграють у класики. Не женіться за ім'ям бренду. Пропонуйте співпрацю локальним брендам.


Практикуйтесь. Як і в будь-якій іншій справі, практика дуже важлива. Малюйте дизайни у різних стилях, шукайте свій власний. Якщо ви вмієте шити, втілюйте ваші дизайни у життя. Якщо ні — запропонуйте співпрацю початківцям-швачкам.

І ми не просто так даємо ці поради. Адже ще півроку тому у нашій школі був новий навчальний курс за напрямком fashion-дизайнер. А ми не любимо кидати розпочату справу на півдорозі. Тому на всіх бажаючих освоїти цю професію скоро чекають приємні новини в наших соціальних мережах Європейської Школи Дизайну.


Слідкуйте за нашими анонсами.

Fashion is my profession - Європейська Школа Дизайну 7

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались