/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Євробачення 2023. Історія створення айдентики

21 .05

Євробачення 2023.  Історія створення айдентики - Європейська Школа Дизайну 4

Нещодавно закінчився пісенний конкурс в Ліверпулі “Євробачення 2023”.

На жаль, Україна, як переможець минулого року, не змогла приймати шоу на своїй території через російську агресію, яка досі триває.

Тому було прийнято рішення про спільну організацію конкурсу разом з Великобританією. Але айдентика розроблялась з огляду на традиційні кольори країни-переможниці - України.

Сьогодні можна поринути у історію створення саме таких форм, поєднань кольорової гами та дізнатись, які труднощі виникали у авторів.

Євробачення 2023.  Історія створення айдентики - Європейська Школа Дизайну 5

Авторами унікальної айдентики виступили Design Bridge and Partners (Великобританія) та Starlight Creative (Україна). Їх метою було передати яскравий та веселий настрій головного пісенного конкурсу Європи.

Перш за все, перед дизайнерами постало безліч елементів, які потрібно було врахувати, оскільки це був такий незвичайний рік для Євробачення. Натхненням стало наукове дослідження, яке показало, що під час прослуховування музики серцебиття людей фізично синхронізується. Це стало фундаментом творчої ідеї: "160 мільйонів сердець б'ються як одне". Це стало девізом "Об'єднані музикою" та відображає велику кількість глядачів Євробачення у всьому світі.

Візуально вирішили відобразити звукову хвилю багатьох сердець, що б'ються разом, як одне. Така концепція є зрозумілою для багатьох культур всього світу і такою, що єднає.

Було вирішено застосувати візуальний підхід, який буде відрізнятися від тогорічних образів. Концептуально ідея виходила з того, що це буде двотижневий музичний фестиваль, з реальною музичною достовірністю, а також великою кількістю веселощів і хвилюючих моментів.

Дизайн вийшов водночас простим, але зі сміливим виглядом. Була використана яскрава обмежена палітра кольорів, графічні форми та стислий стиль шрифту, що нагадує типографські музичні плакати.

Співпраця в дуеті

Протягом усього проєкту була плідна співпраця між українськими та британськими студіями. Онлайн-дзвінки, спільні онлайн-дошки та обмін матеріалами - процес не зупинявся, не дивлячись на труднощі зі зв’язком для київської команди, пов'язані з війною.
Але завдяки надзусиллям та величезному досвіду української команди у сфері телевізійного дизайну команди змогли передати значення музики та Євробачення в Україні, а також свії погляд на оптимістичну, сучасну країну, яка не обмежується лише поточними проблемами.

Було дуже важливо представити Велику Британію та Україну в позитивному світлі. Для України також було дуже важливо просувати себе як повноцінну частину Європи через цей проєкт.

Найбільшим творчим викликом стала мета зробити відображення всіх елементів цьогорічного Євробачення: мовлення Великої Британії від імені України, "дух" Євробачення, Ліверпуль як приймаюче місто, 37 інших країн-конкурсантів і, звісно, цьогорічну тему "Об'єднані музикою". Все це потрібно було об'єднати у візуальній айдентиці.

Проблемою було створення зрозумілої айдентики року України, що відбувається в Ліверпулі. Тому багато часу пішло на вивчення символіки України та Великої Британії. Було прийнято рішення створити більш універсальну історію. Обмеження в часі також додавали своїх труднощів. Зазвичай планування наступної події починається одразу після гранд-фіналу у травні. Але цього разу остаточне рішення про Ліверпуль було прийнято лише в жовтні за півроку до конкурсу.

Starlight організували робочий процес таким чином, щоб виправдати покладену відповідальність в екстремальних умовах. Команда пройшла через години праці без електрики та інтернету. Але важливість проєкту мотивувало команду, що і призвело до такого результату, який побачив увесь світ.

Євробачення 2023.  Історія створення айдентики - Європейська Школа Дизайну 6

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб наш менеджер допоміг Вам з реєстрацією
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались