/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

Чому дизайнери припиняють свою діяльність? 10 причин

10 .01

Чому дизайнери припиняють свою діяльність? 10 причин - Європейська Школа Дизайну 4

Кожна людина, розвиваючись у тій чи іншій сфері, рано чи пізно може дійти до межі своїх можливостей. Це обумовлено наявністю того багажу знань і навичок, які вже є.

І часто багато дизайнерів вигорають через неможливість перерозподілити навантаження і вирости якісно. Це призводить до того, що люди можуть піти у "відпустку" на невизначений термін, з якої повернутися в професію вдається не багатьом.

Сьогодні розглянемо 10 причин, чому дизайнери кидають свою справу і йдуть з професії.

Перенасичення ринку

Ринок дизайну став глобальним. Зараз дизайнер із Києва може легко робити проєкт для замовника з Лос-Анджелеса. Як результат - серйозна конкуренція. Водночас, це і величезний плюс, адже саме завдяки інтернету весь величезний ринок дизайну з його потребами доступний кожному, навіть дизайнеру-початківцю.

Якщо ви чітко визначите свою нішу на ринку, ви будете більш помітними і конкурентоспроможними. А також отримаєте доступ до замовлень не тільки з вашої географічної локації, а й по всьому світу. Завдяки глобальності ринку будь-яка обрана ніша не буде вузькоспрямованою, адже практично завжди на неї буде попит.

Невдалий початок

Кар'єра дизайнера може початися з вагомого і значущого для вас проєкту. У цьому разі ви ризикуєте розчаруватися в наступному проєкті й опустити руки, втративши будь-який інтерес до нього. Або навпаки - перший проєкт буде дрібний і нецікавий. А якщо ще й замовник залишиться незадоволений... Загалом, невдачі бувають у всіх. Але це не привід все кидати.

Не забувайте, що далеко не всі люди стають багатими й успішними за короткий час. Почніть зі створення хорошого портфоліо, розвивайте професійні навички, спілкуйтеся з більш досвідченими колегами, переймайте їхній досвід.

Неправильні витрати

Ні для кого не секрет, що гроші, вкладені у свій бізнес, можуть повернутися в багаторазовому розмірі. Інша справа, що вкласти їх потрібно з розумом. Ми можемо витратити тисячу доларів на оренду рекламного місця на фрілансерському сайті, щоб звернути на себе увагу. Але результат може бути далеко не таким вражаючим, як хотілося б, і гроші можуть бути витрачені даремно.

Набагато розумніше буде зробити перші інвестиції в майбутнє. Наприклад, пройти додатковий дизайнерський курс, купити потужний ПК, професійний монітор або зробити собі супер привабливий сайт-портфоліо. Або купити, врешті-решт, ліцензію на Photoshop. Ще краще зробити все це разом. А вже потім прагнути до нових висот.

Вранці гроші - ввечері дизайн

Перед тим, як приступити до роботи, дизайнер зазвичай хоче отримати передоплату. Потенційному клієнту важливо знати, що обраний фахівець справді професіонал у потрібній йому галузі. Для цього треба мати гарне портфоліо, тоді можна розраховувати на передоплату і довіру. Якщо ж у вас його немає, то перший час доведеться погоджуватися працювати без передоплати. Це менш надійно, але зате є хороша можливість швидко зібрати портфоліо і завести корисні контакти із замовниками.

Невідомий фахівець

Як і в будь-якому бізнесі, на ринку дизайну потрібно звертати на себе увагу. Розміщуйте свої роботи в публічних блогах, не скупіться на візитні картки для друзів і знайомих. Дивуйте цікавим дизайном, щоб ваші роботи кросспостили інші блогери з посиланням на вас.

Не соромтеся питати поради в експертів і просити покритикувати ваші роботи на форумах. Пам'ятайте, що лише одного свого сайту для успішного фрилансера недостатньо. Тому вливайтеся у спільноти однодумців (такі, як спільнота дизайнерів EDS), але й не забувайте про своє портфоліо.

Усім не догодиш

Пам'ятайте, що неможливо догодити одразу всім. Ви можете працювати в задоволення - робити дизайн, який тішитиме саме вас. У цьому разі ваші однодумці любитимуть ваші роботи. І вони ж можуть стати вашою ринковою нішею як клієнти.

Страх критики

Це проблема, з якою стикається мало не кожен дизайнер на початку свого творчого шляху. Якщо не зрозуміти, що критика для дизайну корисна, це може призвести до того, що свої роботи ви будете показувати тільки тим людям, які гарантовано не скажуть про них нічого поганого. Потрібно пам'ятати, що для професійного розвитку критика просто необхідна.

Відсутність індивідуальності

У будь-якого дизайнера має бути своє бачення світу. Не намагайтеся бути як усі, потрібно шукати свою індивідуальність. Дизайнерам-початківцям треба багато часу працювати над виробленням власного стилю. Це може бути як підхід до вибору кольорів, так і фірмові "фішки": лінії, згини, градієнти або відсутність таких. Відрізняйтеся від натовпу безликих "креативників" унікальним стилем.

Є план? Немає плану

Для досягнення успіху не достатньо бути просто хорошим дизайнером. Вам потрібно визначити собі мету (відкрити студію, завоювати ринок у Франції, підкорити світ тощо), розділити її на завдання і поступово вирішувати їх. Намагайтеся кожним наступним проєктом наближати себе до досягнення мети.

Відсутність мотивації

Багато талановитих дизайнерів не досягають успіху через відсутність мотивації. Шлях до успіху зазвичай вимагає багато часу і сил. І поки ви досягнете якихось висот, на вас чекає багато розчарувань і труднощів. Зазвичай більше, ніж ви очікуєте. Незважаючи на це, потрібно пам'ятати про свою мету і продовжувати працювати. Єдиною серйозною помилкою буде перестати рухатися вперед, а решту можна вирішити. Тому не впадайте у відчай, якщо щось не виходить, і ви досягнете успіху. Як то кажуть "терпіння і праця дадуть результат".

Якщо ви стикалися з такими причинами у своєму житті, то знайте - це нормально. Ви не самотні. Це природні чинники своєрідного "фільтра" і відбору найсильніших і конкурентних фахівців на ринку. Не впадайте у відчай і не опускайте руки.
Завжди можна вийти на новий рівень і рухатися далі. Потрібно лише докласти зусиль у правильному напрямку.

Чому дизайнери припиняють свою діяльність? 10 причин - Європейська Школа Дизайну 5

Black Friday на програми «Дизайн Інтер’єру.Інтенсив» у грудні
Економія - 30%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Black Friday на програму «Графічний Дизайн. Інтенсив» у листападі
Економія - 15%
Деталі дізнавайтеся у менеджерів
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контакті дані для того, аби наші менеджери EDS могли вас проконсультувати
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!
У якому месенджері зв'язатись з Вами?
Дякуємо, що підписались