FASHION-ДИЗАЙН ПРОФЕСІОНАЛ
ПРОГРАМА «FASHION ДИЗАЙН. ПРОФЕСІОНАЛ» – ЦЕ:
- індивідуальна система навчання
- вивчення основ бізнес-планування та застосування їх в стратегії власного бізнесу
- 108 занять, 9 місяців, 3 рази на тиждень.
- Нова ціна 97200 грн. за весь курс (10800 грн./місяць).
ПРОГРАМА ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ТИХ, ХТО:
- хоче поринути в світ моди і стати її частиною
- шукає комплексних знань про fashion-індустрії
- мріє стати дизайнером і перетворити своє захоплення в бізнес
- хоче доповнити свій досвід знаннями досвідчених фахівців зі сфери
ДО ПРОГРАМИ ВХОДЯТЬ:
ПРОГРАМА ДОЗВОЛЯЄ:
Залежно від вашого досвіду та бекграунду, ви зможете вибрати тільки той модуль, який вам потрібен, або пройти всю програму.
Програма побудована таким чином, аби Ви могли максимально охопити технічні деталі процесу і розібратися з принципами творчості у сфері fashion-дизайну, не маючи попередніх навичок.
Під час навчання ви пройдете весь цикл створення власної міні-колекції, включно з фінальною фотосесією лукбука, щоб по закінченню курсу кожен слухач міг відбутися як самостійний fashion дизайнер.
Ви опануєте усі тонкощі та нюанси роботи над колекцією, познайомитеся з цікавими людьми, знайдете творчих однодумців, навчитеся відрізняти якісний дизайн від поганого і більше не зможете дивитися на світ по-старому!
РОБОТИ ВИПУСКНИКІВ
ПО ЗАВЕРШЕННЮ КУРСУ ВИ ЗМОЖЕТЕ:
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
- 1. ОСНОВИ FASHION ІНДУСТРІЇ
- 2. ІСТОРІЯ МОДИ
- 3. ОСНОВИ СТИЛІСТИКИ
- 4. ТРЕНДИ (онлайн)
- 5. КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ
- 6. ОСНОВИ ТЕОРІЇ КОЛЬОРУ ДЛЯ ДИЗАНЕРА
- 7. ОСНОВИ КОМПОЗИЦІЇ
- 8. ЗАХИСТ БЛОКУ 1
- 1. КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ
- 2. СКЕТЧІНГ
- 3. РОЗРОБКА FASHION КОЛЕКЦІЇ
- 4. ПОЕТАПНА ЕСКІЗНА РОЗРОБКА КОЛЕКЦІЇ
- 5. МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО
- 6. ТЕНОЛОГІЇ (виїзне заняття)
- 7. КОНСТРУЮВАННЯ
- 8. МОДЕЛЮВАННЯ
- 9. МАКЕТУВАННЯ
- 10. ЗАХИСТ
- 1. КРЕАТИВНЕ МИСЛЕННЯ
- 2. МАРКЕТИНГ
- 3. PR
- 4. ФІНАНСИ. БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ
- 5. SMM
- 6. ОГРАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ
- 7. Команда
- 8. Контент і коммунікації
- 9. ЗАХИСТ
- БЛОК 1
- БЛОК 2
- БЛОК 3
Структура та базові сегменти fashion-індустрії.
Інсайди та інсайдери моди.
Формвання та прогнозування трендів.
Мода 1900 – 1914 років.
Мода 1920-х.
Мода 1930 – 1940 років.
Мода 1950-х.
Мода 1960 – 1970 років.
Мода 1980 – 1990 років.
Мода 2000-х.
Структура візуального іміджу: основні стильові напрями.
Практичне завдання.
Колажі основних стильових напрямків.
Мистецтво комплекту.
Стилістика аксесуарів, макіяжу, зачіски.
Змішування стильових напрямків.
fashion групи
Аналітика трендів світової моди: одяг, аксесуари, beauty.
Статистика і важливі події світової моди. Інвестуємо в майбутні тренди, аналізуємо гостромодні тенденції і готуємося до нового сезону. Гарячі новини та «must have» жіночих колекцій resort і весна-літо 2022: одяг і тканини, кольорb і принти, взуття та сумки, аксесуари та прикраси.
Аналітика тенденції від ескізу до іміджу resort і весна-літо 2022 (Workleisure, Gorpcore, Bogemian style, Body Liberation, Minimalist, New Cottagecore, Art in fashion, Historical Romanticism, Y2K and Noughties nostalgia, Comfort and Party і ін.). Тенденції в матеріалах: популярна класика і дивовижні новинки.
Краса (актуальні макіяжі та зачіски - все новинки зі світових подіумів). Тенденції в чоловічій моді весна-літо 2022 (Joyful expression, Workwear, Comfort, Classic Tailoring, Retro resort, Feminine Masculinity, Luxury Loungewear, Streetwear and Sport, Future and Hi-tech ін.) Найактуальніші чоловічі іміджі.
Гарячі новини та «must have» чоловічих колекцій: одяг і тканини, кольору і принти, взуття та сумки, аксесуари та прикраси.
Соціальні тенденції: Post Covid-19 fashion world, Eco-age, Sustainable, See Now / Buy Now і ін. Огляд світових брендів: від мас-маркету до високої моди, від «fast fashion» до найвитонченіших марок.
Діалектика модної тенденції: зліт, трансформація і розвиток. Тенденція і тренд: різниця є! Технологія трендсеттінга. Емоційність і рентабельність тренда.
Модні люди і образи: на подіумі і в журналах, в шоу-бізнесі і в житті. Головні трендсеттери нового покоління і важливі гравці модної індустрії. За ким зі світу моди варто стежити! Статистика і важливі події світу моди 2021/22.
Введення в креативне мислення.
Роль креативного мислення в роботі fashion дизайнера.
10 правил гарного дизайну.
Роль експерименту в креативності.
Практика. Введення в креативне мислення: перегляд домашніх робіт, розбір та обговорення.
Практики розвитку креативності. Креативна техніка Why? How? What?
Практика. Практики розвитку креативності: перегляд домашніх робіт, розбір та обговорення.
Емпатія та дизайн. Дизайн мислення в Fashion дизайні.
Практика. Емпатія та дизайн: перегляд домашніх робіт, розбір та обговорення.
SCAMPER. Експеримент як метод креативного мислення.
Практика. SCAMPER: перегляд домашніх робіт, розбір та обговорення.
У пошуках натхнення. Управління натхненням. Робота з джерелами натхнення.
Практика. У пошуках натхнення: перегляд домашніх робіт, розбір та обговорення.
Основи теорії кольору.
Колірне коло, створення кольорів, тонів і відтінків.
Поєднання кольорів.
Колірні контрасти.
Основні схеми колірних гармоній з впровадженням 2-ох-6-ти кольорів.
Поняття композиція в дизайні.
Засоби композиції.
Візуальні ілюзії.
Захист ескізів майбутньої колекції.
Креативний пошук ідей для колекції. Окреслення теми та напрямку колекції.
Практика: обговорення та розбір домашніх робіт.
Дизайн мислення при створенні колекції. Глибинне інтерв’ю.
Практика: обговорення та розбір домашніх робіт.
Креативна техніка Scamper. Поглиблене вивчення. Робота над ідеєю колекції.
Практика: обговорення та розбір домашніх робіт.
Робота з референсами та джерелами натхнення.
Практика: обговорення та розбір домашніх робіт.
Креативна техніка mood board.
Практика: обговорення та розбір мудбордів.
Скетчінг маркерами / аквареллю
Малювання-фігури. Основні-пропорції.
Скетчінг і створення ескізів. Робота над простими техніками. Нюанси і деталі.
Скетчінг і створення ескізів. Зображення текстур за допомогою графічних технік.
Зображення прозорих, вовняних і мереживних матеріалів.
Зображення тканин і об'ємів.
Редагування скетчів в граф.редакторі.
Діджитал скетчінг. Знайомство з програмою Procreate
Меню палітр. Pаливка кольором.
Створення об'єму. Робота з текстурами.
Завершення арт-ескізів колекції.
Технічний малюнок в програмі Procreate
Технічний малюнок в програмі Adobe Illustrator
Підготовка презентації до дипломної захисту
Основні етапи розробки колекції
Календарний план розробки колекції
Формування цін
Асортиментна матриця
Ролі в фешн
Самовизначення, дизайнерська айдентіка. Пошук своїх основних характеристик і стилістичного вектора. Мозковий штурм, самоаналітіка. Трендоутворення і тренди синонімічні перспективному проекту. Створення мудборд по стилістиці колекції, мудборд за матеріалами. Структура і логіка колекції, види колекцій. Поняття про цілісність колекції в рамках свого індивідуального проекту. Образ клієнта, визначення споживача. Мудборд
Стилізація. Створення замальовок, побудова свого модельного ряду колекції
Перегляд доопрацьованого ряду колекції. Коментарі, робота над кольором.
Перегляд доопрацьованого модельного ряду в кольорі. Коментарі, аналіз.
Перегляд аналізу конкурентів, пошук рішень. Зміни в своїх ескізах. Пошук конструктивних і технологічних рішень у виробах своєї колекції.
Огляд і коригування макетів або частково-виконаного в матеріалі
Огляд і коригування макетів або частково-виконаного в матеріалі Огляд виконаного в матеріалі пропозицію по стилізації в матеріалі
Огляд виконаного в матеріалі пропозиції по стилізації і деталей
Ознайомлення з розмаїттям асортименту тканин. Аналіз характеристик і зовнішнього вигляду різних за складом матеріалів.
Класифікація тканин за призначенням і сезоном.
Класифікація волокон і ниток за хімічним складом. Способи визначення волокнистого складу тканин. Властивості тканин в залежності від хімічного складу.
Будова тканин. Фізико-технологічні властивості тканин.
Аналітика трендів в матеріалах – виізна лекція з власником магазину тканин.
Ознайомлення з основними технологічними особливостями обробки при виготовленні виробу в матеріалі.
Як це взаємопов'язане з дизайном і тенденціями.
Основні технологічні прийоми якості на завершальному етапі проектування безпосередньо на виробництві.
Контроль технології якості виробів на порозі реалізації продажів.
Ознайомлення з основними конструктивними критеріями в одязі при формоутворенні. Антропометрії. Маркування. Типолонія фігур. Типові мірки і надбавки. Типові зростання.
Побудова типової основи жіночого ліфа і рукава для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Побудова основи жіночих брюк для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Побудова основ спідниць для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Основа спідниці олівець, сонце, напів-сонце, рік. Побудова основи жіночого сарафана з полегшеним ліфом для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Побудова основи жіночого класичного жакета та двошовний рукава для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Побудова основи сорочкового крою та сорочкового коміра для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Побудова основи рукава для розміру S (44-р) зріст 164 см.
Побудова комірів, розташування кишень і гудзиків, шліци і кокетки. Побудова жіночої основи плечового виробу верхнього асортименту (пальто, тренч, плащ, кардиган)
Ознайомлення з основними прийомами моделювання.
Зображення технічного малюнка на кожну з проектованих моделей колекції. (3 моделі з колекційного ряду)
Затвердження технічних малюнків і виконання технічного опису кожної моделі. (3 моделі з колекційного ряду)
Моделювання першої моделі з колекційного ряду, виготовлення лекал. Крій першої моделі для виготовлення макета-пробника з макетної тканини та затвердження модельних коригувань для внесення їх в лекала.
Моделювання третьої моделі з колекційного ряду, виготовлення лекал. Крій третин моделі для виготовлення макета-пробника з макетної тканини та затвердження модельних коригувань для внесення їх в лекала.
Доопрацювання всіх проектних моделей колекції. Практичне заняття.
Виготовлення остаточних промислових лекал для подальшого виготовлення виробів колекції.
Ознайомлення з видами макетування, цільове призначення практичного макетування в дизайні для реалізації нових ідей.
Виконання муляжно-макетного методу на манекені для отримання основ ліфа і рукава.
Перенесення макетних ліній на папір і виготовлення готових лекал.
Ознайомлення з макетуванням брюк. Метод м'яка скульптура.
Виконання авторського макетування на манекені
Захист
Діалог між мистецтвом та модою.
Fashion фотографія.
Підготовка мудборду та ідея для фотосесії.
Практика, розбір мудборду.
Fashion маркетинг: структура, цілі, завдання, основні поняття і напрямки формування бренду
Основи маркетингу і маркетингова стратегія
Маркетингове дослідження
Основні метрики і звіти
Маркетингові інструменти. Частина 1
Управління маркетингом
Внутрішній fashion PR
Зовнішній fashion PR
Фінанси. Бізнес-планування
Основи smm для fashion бизнесу
Вибір каналів продажів (канали продажів за різними параметрами, список всіх можливих варіантів реалізації продукції (включаючи маркетплейси), специфіка кожного каналу
Сегментація клієнтів, воронка продажів, виявлення потреб клієнтів. Навчання та мотивація персоналу.
Залучення нових клієнтів і робота з постійними клієнтами (включаючи систему лояльності). B2C і B2B продажу. Партнерські програми.
Оффлайн і онлайн канали продажів - більше поглиблена специфіка роботи ефективних каналів.
Опт. Франчайзинг. Вихід на міжнародні ринкіформленіе бізнесу
Команда
Контент для бізнесу.
Види, функції, правила створення Online-торкання до цільової аудиторії і вимоги до контенту
Тексти для бізнесу: як створювати і де використовувати. Головні помилки
Контент-стратегія, бюджет і контент-воронки
Візуальна концепція бренду
Fashion-зйомка
Іміджеві та презентаційні відео лукбука
Контент-відділ fashion-бренда
Упаковка професійного блогу і створення ТЗ сайту.
Захист
програму ведуть практикуючі фахівці зі світу фешн дизайну, які можуть поділитися практичним досвідом та своїми знаннями особливостей ринку і споживачів
7-12 ОСІБ
дозволяють спікерам максимально якісно інформувати слухачів, знаходити індивідуальний підхід до кожного, а також ретельно опрацьовувати практичні заняття
БІЗНЕС-МОДУЛЬ
лекції з організації бізнесу у сфері fashion і виїзні заняття в шоу-руми та бутіки успішних українських брендів сприяють максимально швидкому долученню слухачів до дизайн-ринку
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
Підсумком навчання є своя капсульна колекція одягу, створена слухачем. У фіналі курсу проводиться фотосесія колекції, в процесі якої слухачі отримують досвід організації та проведення фотозйомок. Результатом цієї роботи є лукбук колекції.
Ви не просто навчитеся створювати ескізи і конструювати, а розкриєте свій внутрішній творчий потенціал, навчитеся керувати натхненням і зрозумієте, як використовувати свій талант і творчі здібності у фешн-дизайні.
Ви сформуєте максимально ясне і прозоре уявлення про процеси у сфері фешн, зрозумієте технічні деталі роботи над колекцією, щоб знайти баланс між креативною, технічної та бізнес-складовою цього процесу та відбутися як фешн дизайнер.
Європейська Школа Дизайну ініціює постійне спілкування слухачів з представниками галузі, проводить тематичні заходи із залученням партнерів, організовує колаборативну роботу слухачів і професіоналів ринку.
СПІКЕРИ ПРОГРАМИ:
ВІДГУКИ ВИПУСКНИКІВ
ІСТОРІЇ УСПІХУ
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО ПРОГРАМУ?
Напишіть нам! Наші менеджери з радістю проконсультують Вас та дадуть відповіді на питання, які Вас цікавлять!
Напишіть намЯКЩО ВАС ЦІКАВИТЬ НАВЧАННЯ В EDS, ОЗНАЙОМТЕСЯ ТАКОЖ З ІНШИМИ ПРОГРАМАМИ:
Інтенсивні освітні програми, що дозволяють швидко отримати всі необхідні знання, уміння й навички для успішного старту в професії дизайнера.
Лекції, семінари, майстер-класи, вебінари, воркшопи, конференції, круглі столи, зустрічі з представниками індустрії, дизайн-тури, що дозволяють дизайнеру підвищити рівень компетенцій.
Базові та професійні програми в онлайн форматі, орієнтовані на зайнятих людей, а також тих, хто живе в регіонах України чи за кордоном.
Європейська Школа Дизайну працює також і з корпоративними клієнтами, допомагає їм підвищити професійну компетенцію своїх працівників та організовує творчі та мотиваційні івенти