Тривалість: 2 години (17:00 - 19:00)
СЕКРЕТИ ТА МЕТОДИ ЕФЕКТИВНИХ ПЕРЕГОВОРІВ
Як знаходити спільну мову з клієнтом та досягати продуктивних дискусій, використовуючи психологічні знання та розуміння процесу комунікації.
Найближчі подіїОФЛАЙН МАЙСТЕР-КЛАС, 17 квітня (середа) 17:00-19:00
Для успішної роботи в будь-якій галузі дизайну важливо мати додаткові знання з психології та вміння розробляти стратегії переговорів. Однією з умов ефективних переговорів є позитивне перше враження та взаємодія з клієнтом на початковій зустрічі. Під час цього етапу необхідно звертати увагу на певні аспекти, які впливають на подальшу побудову стратегій переговорів. Важливо використовувати тести для клієнтів та встановлювати реперні точки, що допоможуть визначити, чи відповідає клієнт вашим критеріям.
НА МАЙСТЕР-КЛАСІ ПОГОВОРИМО ПРО:
- Перший контакт із клієнтом та типи клієнтів;
- Перше враження, на що треба звертати увагу під час першої зустрічі з замовниками, і як це впливає на побудову стратегії переговорів;
- Тест для клієнта;
- Реперні точки для визначення вашого або не вашого клієнта.
Ви зможете розвинути навички ефективних переговорів з клієнтами, навчитися швидко аналізувати їх потреби та оцінювати, наскільки вони відповідають вашому стилю роботи, визначати, чи підходить цей клієнт для вас з погляду співпраці. Перша зустріч встановлює тон для подальшої роботи над дизайном інтер'єру, тож важливо швидко приймати рішення та розробляти стратегію співпраці, щоб забезпечити максимальний комфорт і результативність проєкту.
Майстер-клас підійде як практикуючим дизайнерам, так і тим, хто навчається або тільки розпочинє свій шлях в будь-якій сфері дизайні.
Приготуйтеся до захоплюючого і практичного досвіду, який покращить ваші навички та зробить вашу роботу з клієнтами більш успішною та продуктивною!
спікерка заходу:
Вартість участі:
Деталі та реєстрація:
До зустрічі в Європейській Школі Дизайну!
03028, Київ, вул. Блакитного, 1, ст. м. Либідська, Голосіївський район
БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ?