Цикл лекцій по маркетингу для дизайнерів
Бути видимим: ПроЯвленість дизайнера
Як заявити про себе в професії та стати видимим
Про силу видимості, грамотну комунікацію та просування дизайнера
Старт 10.07 – 31.07
5 вебінарів з 16.00 - до 18.00 кожного четверга
Ваші проекти можуть бути геніальними. Але ваша майстерність може залишитись у тіні, якщо про вас не знають. Саме тому цей цикл лекцій — інвестиція в силу вашого імені.
Проявленість - це не подія, а рух. І кожен крок має значення.
Як зробити так, щоб клієнти мрії знаходили вас самі?
Чому ваше ім'я — це вже частина цінності ваших проєктів?
Я не можу збагнути, де моя унікальність?
Чому не потрібно боятись конкуренції?
Як побороти страх публічності?
Чим вам може допомогти штучний інтелект?
Ваше ім’я — це вже частина вартості ваших проєктів. І ми вчимося, як зробити його впізнаваним.
Буде корисним дизайнерам – початківцям та практикуючим дизайнерам, якщо ви хочете:
- побачити, як професіонали працюють зі ЗМІ, блогерами, спільнотами
- вийти зі ступору і розібратися зі своїми страхами
- зрозуміти, що бути видимим — не страшно, а необхідно
- знайти ідеї та нові сенси, як заявити про себе на ринку, побачити куди далі рухатися
Ви отримаєте:
- Конкретні інструменти для розвитку особистого бренду
- Практичні поради, як проявлятись і шукати свою унікальність
- Рекомендації і стратегії подолання внутрішніх бар’єрів та страхів
- Новітні можливості АІ для креативної самопрезентації.
Зручний формат навчання
- 5 вебінарів щочетверга з 16.00 до 18.00 за київським часом
- Записи вебінарів та матеріали у доступі на навчальній платформі EDS
- Додаткові корисні відеоматеріали, гайди, чек листи
ПРОГРАМА ЗАХОДУ
10.07 16.00 – 18.00
«Про позиціонування дизайнера та стратегії для розвитку особистого бренду» / Єлізавета Фещенко
Навіщо дизайнеру особистий бренд?
Етапи побудови та 10 стратегій для побудови та розвитку особистого бренду
Як знайти свою родзинку і стати єдинорогом?
10 способів довести, що ви найкращий в своїй справі
Лікуємо «синдром самозванця»
Самопрезентація (упаковка ліфт-спітч на усі випадки життя)
Нова форма особистого бренду – екосистема
Екологічне спілкування: травма, чутливі теми, хейтери
17.07 16.00 – 17.00
«Медійна присутність дизайнера. Інструменти, які працюють для створення Вашого особистого бренду» / Олександра Волгіна
ПРО МЕНЕ: перші кроки, страхи і їх подолання, перший об’єкт в 25 м2, труднощі і розчарування, щастя реалізовуватись в улюбленій справі
ПРО ВАС: аналіз ринку, конкурентів і ЦА, Ваше позиціонування, Ваш TOV, архетипи
ПРО ІНСТРУМЕНТИ: соц. мережі, сайт, застосунки, комьюніті і партнери
ПРО ПОМИЛКИ: очікування vs реальність, корінна система цінностей, краще - ворог хорошого
ПРО ГРОШІ: резерви, художник має бути ситим
ПРО РЕСУРС: натхнення, навчання, люди, нові горизонти
Корисні посилання та контакти
17.07 17.00 – 18.30
«Піар дизайнера. PRO публікації в журналах»/ Тетяна Шагінян
Як і для чого публікуватись в інтер’єрних журналах?
На які видання орієнтуватись онлайн та офлайн?
Який проект обрати і як про нього розповісти для статі?
Яку інформацію потрібно зібрати?
Медіа vs блогери: коли корисно та як співпрацювати?
24.07 16.00 – 18.00
"Пастка страхів, що впливають на особистий бренд» / Ксенія Коваль
Що таке проявленість. Види страхів, які блокують. Звідки беруться ці страхи?
Вплив інформаційного фону
Що таке справжня впевненість та як стати впевненішим у собі?
Страх — це сигнал, а не ворог. Стратегії подолання страху.
Страх бути «не таким», як усі.
Провал як частина шляху. Як починати знову.
Що буде, якщо ми перестанемо боятися.
31.07 16.00 – 18.00
«Можливості штучного інтелекту для розвитку особистого бренду» / Катерина Комар
Як змінюється візуальна комунікація у сфері дизайну з появою АІ
Як дизайнеру інтер’єру використовувати технології для самопрезентації та зростання.
Огляд безкоштовних і доступних інструментів для дизайнерів
Приклади, як можна використовувати АІ у створенні moodboard, рендерів і концептів
Як зберігати авторське бачення, коли працюєш з генеративним АІ
Поради, що підготувати до генерації, як сформулювати запит і не «вбити» свою ідею
СПІКЕРИ ЗАХОДУ
Єлізавета Фещенко

Архітекторка, дизайнерка з майже 20-річним стажем у професії, дослідниця людиноцентричного підходу в проєктуванні. Засновниця онлайн-школи «Клаузура» та кемпу «Human being», присвяченого дизайну, що починається з поваги до людини.
орієнтованого на людство. Ці ідеї впроваджуються не тільки в роботі, але і в створенні навчальних продуктів та у формі архітектурного блогінгу.
Олександра Волгіна

PhD в галузі будівництва.
Практикуючий дизайнер житлових і комерційних проєктів.
Працює з відомими особистостями в Україні (блогери, зірки А-рівня).
Спікер Тетяна Шагінян

В довоєнному минулому головний редактор інтер’єрних видань (ID interior, Domus Design, Идеи Вашего Дома), керівник жіночих сайтів медіахолдінгу UMH, лектор EDS. Більше 20 років в журналістиці, з них більше 10 в інтер’єрній. З 2022 року у Сан-Франциско, керівник проектів (дизайн та піар ортодонтичної клініки, імплементація AI-асістента та інше), персональний асистент керівника. Головний редактор сайтів журналу New Time Magazine та сайтів New Time Magazine, Slavic Observer.
Ксенія Коваль

Засновник і керівник студії Koval Studio Design. Дизайнер інтер’єру з багаторічним досвідом роботи, експерт в питаннях організації простору. Ксенія максимально уважна до кожного проекту, знається та розуміється у всьому до дрібниць.
Катерина Комар

Маркетолог і фаундерка LANDSCAPER Academy.
Створюю освітні продукти про штучний інтелект для експертів і дизайнерів.
Пояснюю складне просто — і допомагаю перетворювати нові інструменти на робочі рішення в реальних проєктах.
Вартість участі - 2500 грн