
Бюджет дизайн-проєкту: від хаосу до системи
Онлайн - інтенсив
"Бюджет дизайн-проєкту: від хаосу до системи"
Практичні рішення для спокійної роботи з бюджетом: від розрахунку бюджету до реалізації стильних проєктів будь-якого масштабу
Старт 17 та 18 грудня з 16.00 до 18.00 (за київським часом)
Дизайнер інтер’єру працює не лише з просторами — він працює з людьми, їхнім баченням, очікуваннями та… бюджетами.
Поговоримо, як працювати сьогодні, в умовах нестабільності, а також про захист та позицію дизайнера у фінансових стосунках с замовником.
Зосередимось на двох контрастних і водночас найскладніших форматах: проєктах із низьким бюджетом та проєктах із високим бюджетом.
Особлива увага — психології комунікації. Адже говорити про гроші з клієнтом часто складніше, ніж створити дизайн концепції.
На цьому контрасті розберемось з такими питаннями:
Бюджет: структура, складові і ціноутворення
Типові помилки клієнтів і дизайнерів на старті
Як знайти свою позицію при формування бюджету
Як узгоджувати бюджет із клієнтом, щоб не згоріти
Як сьогодні, коли ми знаходимось в не зовсім стандартній ситуації, розраховувати бюджет
Місце дизайнера в стосунках дизайнер-замовник/ дизайнер-підрядник/ замовник-підрядник
Фінансова безпека та документація
Оцінка вартості: як виявити ризики, закласти резерв і уникнути перевитрат
Формування прозорої таблиці бюджету проекту
Договір на розрахунок кошторисної вартості як інструмент захисту - стратегії управління бюджетом в процесі реалізації
Розбір кейсів з реальних проєктів
Готуємо свої питання та приклади для розбору в телеграм каналі заходу.
Буде корисно дизайнерам інтер’єру — як початківцям, так і досвідченим фахівцям, які хочуть розібратися:
1 Як узгоджувати кошторис з клієнтом, який боїться говорити про гроші
2 Як тримати під контролем бюджет, який постійно «стрибає»
3 Як не стати крайнім за все на світі, включно з тим, на що ви не впливаєте
4 Як перетворити бюджет на інструмент дизайнера: від прорахунку вартості до створення стильних рішень будь - якого масштабу
Формат, який гарантує якісний результат:
2 вебінари онлайн zoom з 16.00 до 18.00 (за київським часом)
Записи вебінарів і додаткові бонусні матеріали (шаблон договору з замовником, гайд «Питання, які допоможуть зорієнтуватись з рівнем бюджету замовника»)
Спілкування в telegram - чаті заходу, відповіді на ваші питання
Спікер заходу

Ольга Гнатенко
Дизайнер інтер’єру, керівниця студії Dolce Casa (Одеса, Україна) з понад 18-річним професійним досвідом. Має освіту з психоаналізу та магістратуру з трендоутворення в дизайні. Засновниця освітнього напряму Design Retreats та досвідчена менторка.
В результаті ви:
Навчитесь аргументовано презентувати вартість своїх послуг і підвищувати довіру клієнтів
Отримаєте чітку структуру формування бюджету та варіанти його узгодження, які зменшують конфлікти та непорозуміння.
Дізнаєтесь, як ефективно реалізовувати малобюджетні проєкти без втрати якості й стилю
Отримаєте стратегії бюджетування для створення інтер’єрів в преміум-сегменті
Зможете впевнено комунікувати з клієнтами про бюджет і цінність своєї роботи.
Надихнетесь реальними кейсами успішних проєктів, реалізованих з розумним
ПАКЕТИ УЧАСТІ
Пакет «Перегляд у зручний час»
Запис двох вебінарів
Додаткові бонусні матеріали
Вартість - 1000 грн
Пакет «Активна взаємодія»
Онлайн-участь у вебінарах
Можливість задати питання в чаті zoom
Закритий телеграм-чат з обговоренням, допомога спікера та групи
Доступ до записів вебінарів назавжди
Додаткові бонусні матеріали
Вартість - 1500 грн
Пакет «Глибоке занурення»
Онлайн-участь у вебінарах
Можливість задати питання в чаті zoom
Закритий телеграм-чат з обговоренням, допомога спікера та групи
Доступ до записів вебінарів назавжди
Додаткові бонусні матеріали
1 година індивідуальної консультації зі спікером (аудит проблем з проєктом/замовником)
Вартість - 3000 грн

Адреса:

Залишились питання?
або зателефонуйте
0936209119
БУДЬТЕ В КУРСІ НОВИН!