/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

СКІЛЬКИ КОШТУЄ ВАШ ДИЗАЙН?

Як дизайнеру візуальних комунікацій об'єктивно оцінювати свою роботу? 26 березня о 19:00 не пропустіть двогодинний практичний семінар Олега Федунчака з живим діалогом і відповідями на питання ціноутворення в дизайні.

26.03

Дата

19:00

Час

399 грн.

Вартість

ЦеХАБ, вул. Хрещатик, 29

Адреса

КОМУ НЕОБХІДНИЙ ЦЕЙ ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР?

Вам, якщо ви дизайнер візуальних комунікацій, що працює незалежно.
01
Вам, якщо ви рішуче налаштовані створити невелику дизайн-студію.
02
Вам, якщо ви маркетолог компанії або менеджер з реклами.
03
ПРО СЕМІНАР:

Якщо питання "Скільки коштує дизайн логотипу (Ліфлет, банера або айдентики)?" перемикає вас на паузу - цей практичний семінар вам просто необхідний!

Дизайнерам - щоб усвідомлено і цивілізовано формувати свою цінову політику і впевнено почуватися перед замовником. Маркетологам і рекламістам - щоб орієнтуватися в ціноутворенні на ринку дизайну візуальних комунікацій і ефективно співпрацювати з дизайнерами при постановці завдань і контролі дизайн-процесу, що в цілому підвищить віддачу від співпраці.

─ Які види оплати можна практикувати на ринку дизайну? Можливості і нюанси їх застосування в своїй роботі.
─ Як розраховувати вартість роботи дизайнера? Перевірений практикою алгоритм формування вартості дизайн-проекту.
─ Переговори з замовником про вартість дизайну - особливості гри на чужому полі.
─ Вигідна безкоштовна робота. Чи не все вимірюється грошима або як навчитися дизайнеру бачити не очевидну вигоду.
Ці та інші теми, без води, у справі, з опорою на багаторічну успішну роботу в галузі брендингу та візуальних комунікацій.


СПІКЕР: ОЛЕГ ФЕДУНЧАК
Арт-директор, co-founder TOKIO branding design. Професійно займається дизайном з 1998 року. Досвід роботи: фрілансер, арт-директор рекламного агентства, старший дизайнер відділу реклами великої компанії, організатор трьох власних дизайн-студій.
Серед клієнтів: Danone, АВК, ПУМБ, Фоззі Груп, Exclusive Group, Майстер ТМ, Форнетті, DEC education, клініка Total Dental, Tango jewellery та ін.
Спікер Європейської Школи Дизайну, куратор програм корпоративного навчання. Автор і спікер курсів підвищення кваліфікації відділів дизайну і реклами таких грандів рітейлу, як «Ельдорадо», «Фокстрот», лідера світового агробізнесу компанії Syngenta.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ В РЕЗУЛЬТАТІ?

1
Знання, що дозволяють усвідомлено і цивілізовано формувати свою цінову політику.
2
Знання, які додадуть вам впевненості в переговорах із замовником про ціну.
3
Розуміння основних моментів в побудові надійних фінансових відносин із замовником.
4
Побачите, як розвивати свою компетенцію в цих питаннях.
5
Отримайте інструменти підвищення своєї експертність в очах замовника.
6
Побачите можливості підвищення вартості своєї роботи на ринку дизайну.

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

399 грн.

за передплатою

499 грн.

у день заходу

Важливо!

Передплата на карту 5169 3305 1747 9199 Габалевич В.М.

АДРЕСА ПРОВЕДЕННЯ:

Адреса:

м. Київ, вул. Хрещатик, 29, ЦеХАБ

ЗАЛИШИЛИСЬ ПИТАННЯ?

Напишіть нам
або зателефонуйте
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Бажаєте взяти участь у семінарі? Залиште Ваші контактні дані
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!