Раннє бронювання до 01.02 - 2000 грн.
МАРКЕТИНГ ДЛЯ ДИЗАЙНЕРА
Максимально практичний курс з пакування і просування свого бізнесу в сфері дизайну інтер'єру. Для тих, хто готовий діяти!

ПРО ВОРКШОП:
Якщо вам необхідна чітка інструкція і прямі відповіді на питання: з чого почати, кому доручити, скільки грошей потрібно, які підрядники потрібні, на чому можна заощадити, а на чому не варто, що ефективно, а що - злив часу і грошей, що робити крок за кроком... Вам на наш воркшоп!
Маркетолог-стратег з 8-річним практичним досвідом допоможе вам розібратися у всьому і розробити маркетинговий план конкретно для вас, враховуючи ваші вихідні дані і можливості. Зворотній зв'язок, перевірка домашніх завдань, жодне питання не залишиться без відповіді, і все для того, щоб 2021 рік став для вас проривним!
На вас чекають 3 заняття по 3 години, за які кожен з учасників воркшопу розробить власну стратегію просування свого бізнесу і особистого бренду + фінальна зустріч для захисту проектів.
1 заняття:
Знайомимося, розбираємося з базовими поняттями і основами, щоб далі рухатися максимально зосереджено і в синергії. Організаційні моменти в розробці плану просування: знайомимося з шаблоном плану, який повинен вийти в результаті навчання.
- Як працює маркетинг в сучасному бізнесі в сфері дизайну. Чому потрібна стратегія, план дій, і як наявність плану впливає на результати в бізнесі.
- Чому потрібно дивитися на колег і конкурентів? Як вони можуть допомогти в розробці власної стратегії просування? За чек-лістом проводимо аналіз найближчих конкурентів і вчимося бачити можливості для себе там, де вони не очевидні.
- Брендинг, неймінг, позиціонування: вивчаємо актуальні підходи, отримуємо чіткі інструкції і керівництва до дії, починаємо створення базової упаковки власного бренду.
2 заняття:
Сайт дизайнера. Огляд типів сайтів, підходів до їх розробки та просування. Дизайн сайту, функціонал, інтеграція в єдину стратегію просування. Скільки коштує сайт: рахуємо разом. Створюємо технічне завдання на розробку сайту разом (за прикладом і з чіткими інструкціями).
Портфоліо. Що робити, як просуватися, якщо його поки немає? Як правильно описувати і викладати портфоліо на сайт і в соцмережі, щоб це приваблювало потенційних клієнтів?
Онлайн-реклама. Розбираємося, як працює контекстна реклама, seo-просування, таргетована реклама в соціальних мережах, реклама на відео-хостингах, на масових майданчиках і в онлайн ЗМІ. Що з онлайн-реклами ефективно в ніші дизайну інтер'єру та чому. Створюємо для себе персональний мікс каналів просування і плануємо роботу з ними в прив'язці до календаря. Повторюємо той же шлях, але з офлнайн-каналами просування. До цього моменту маємо основні дані для формування маркетингового плану.
3 заняття:
Стратегія створення і просування персонального бренду дизайнера: від SWOT-аналізу і визначення свого архетипу до мудборда візуальної концепції вашого профілю в соцмережах. Розбираємо чек-ліст, створюємо бачення свого ОБ і пишемо список завдань по цьому інструменту в прив'язці до календаря.
Робота з соціальними медіа: Фейсбук, Інстаграм, Пінтерест, ТікТок, Ютуб. Тонкощі кожної соцмережі, підхід до контенту, логіка просування своїх акаунтів (особистий і корпоративний).
Робота над документом маркетингового плану + планування бюджету на маркетинг. Рахуємо всі витрати разом на прикладі одного з учасників.
4 заняття:
Захист дипломних проектів. Кожен учасник, за бажанням, зможе презентувати себе і свій проект, розповісти про свій план просування, а викладач і інші учасники матимуть змогу вносити ідеї і пропозиції, давати свою корисну зворотний зв'язок - і «погляд з боку», і експертні рекомендації.
Кожен учасник отримає диплом, який підтверджує проходження програми.

ВАРТІСТЬ УЧАСТІ:

онлайн

БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ ПРО ВОРКШОП?