ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 1
/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/

ДИЗАЙН ТА ЗМІ

Пишемо, публікуємося, стаємо знаменитими. Вчимося писати тексти: для соцмереж, для інтернет-видань, для подачі в журнали, для конкурсів.

29.06

Дата

15:00

Час

від 490 грн

Вартість

Адреса

ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 7

ДЛЯ КОГО ЦЕЙ КУРС БУДЕ КОРИСНИМ:

Дизайнерам інтер'єру, предметним дизайнерам, архітекторам курс допоможе навчитися правильно розповідати про свої дизайн-проєкти світу, стати впізнаваними експертами на ринку.
01
Тим, хто тільки починати свій професійний шлях, буде корисно розібратися, в яких ЗМІ (онлайн і офлайн) варто публікуватися і як уникнути небезпечних помилок на цьому шляху.
02
Практикуючим фахівцям курс буде корисний великою кількістю фішок і рекомендацій для підвищення впізнаваності, розвитку свого особистого бренду і, звичайно, для залучення нових клієнтів.
03
ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 8
ПРО КУРС:

Журнали - не кусаються. Інтернет може допомогти, а може і нашкодити. Як визначити - що краще - принт, сайт, соцмережі? Як заощадити на піарниках і чому. Як описати будь-який проєкт без журналіста?

Спеціальний курс "Дизайн і ЗМІ" орієнтований на те, щоб допомогти дизайнерам побудувати грамотно своє просування в ЗМІ, розібратися, як потрапити на сторінки видань і як формувати свою впізнаваність за допомогою ЗМІ.

Ми точно гарантуємо вам, що після навчання ви:

- Опишите будь-який ваш проєкт. Легко знайдете спільну мову з редактором профільного ЗМІ.

- Чи зможете скласти стратегію просування себе в ЗМІ.

- Чи зможете обійтися без піарника і формувати свою впізнаваність самостійно. Це точно не складно!

Програма:

Навіщо ЗМІ дизайнеру, як вибрати своє видання.

Які ЗМІ бувають (газети, журнали), яке ЗМІ що дає дизайнерові. Що можна отримати від публікації в газеті, в журналі, в спеціалізованій пресі.

Як вибрати своє видання, куди відправляти свої роботи і на що чекати.

Конкурси міжнародні та вітчизняні. Який зв'язок у них із засобами масової інформації, що і навіщо потрібно готувати для подачі на конкурс публікації в журналі.

Принт VS інтернет.

Головні відмінності між друкованою пресою та сайтами.

Плюси і мінуси для дизайнерів публікацій в інтернеті і в друкованій пресі. Чи є тут конкуренція і що потрібно враховувати, «подаючись» і в принт, і в інтернет.

Соціальні мережі: свій аккаунт або робота на акаунті існуючого ЗМІ. Як і де подавати роботи і презентувати себе - в Instagram, Pinterest, Facebook.

Як працювати зі спеціалізованою пресою.

Як потрапити на сторінки журналу. Платна / безкоштовна публікація. В яке видання подавати і як вибрати журнал.

Як подати роботу, комунікація з редакцією.

Що необхідно для подачі роботи, найчастіші помилки і факапи. Робота з фотографіями об'єкта, що потрібно і чого не можна робити при комунікації з редакцією.

Як правильно написати текст до свого проєкту.

Чому дизайнер сам повинен писати текст. Навіщо і чи потрібен копірайтер / PR-менеджер.

Головні принципи та пункти написання тексту.

Структура тексту, як його написати, анкета для дизайнера, робота над помилками.


4 живих вебінари і 5 заняття - захист проєктів.

Понеділок і Середа із 15.00 до 17.00.

Старт: 29 червня.

Зворотній зв'язок і опрацювання завдань в закритій групі вайбер.

*Пакети участі

Що входить в пакет

BASE

PRO

VIP

Доступ до всіх 4 занять і відеоуроків

V

V

V

Доступ до закритого чату всіх учасників

V

V

V

Додаткові корисні матеріали по курсу

V

V

V

Захист проєкту в кінці програми

V

V

V

Сертифікат після закінчення програми

V

V

V

Перевірка кожного завдання викладачем


V

V

Протекція викладача для налагодження контактів з ключовими ЗМІ ринку


V

V

2 особистих годинних консультації з викладачем



V

Стандартна ціна

800 грн

1000 грн

1400 грн

Ціна раннього бронювання

490 грн

890 грн

1190 грн

ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 9

В РЕЗУЛЬТАТІ:

1
Дізнаєтеся, які існують видання на ринку України, з якими і як працювати. Зможете легко орієнтуватися в профільних ЗМІ.
2
Навчитеся описувати проєкт, подавати свої роботи в ЗМІ.
3
Будете розуміти, які помилки можливо допустити і як їх уникнути.
ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 9

СПІКЕР:

Speaker photo 10
ТЕТЯНА САВЧЕНКО-ШАГІНЯН

Головний редактор журналу «IDinterior design», куратор архітектурного порталу DHC.

ТЕТЯНА САВЧЕНКО-ШАГІНЯН

ГОЛОВНА РЕДАКТОРКА ЖУРНАЛУ IDINTERIOR DESIGN

ТЕТЯНА САВЧЕНКО-ШАГІНЯН

ГОЛОВНА РЕДАКТОРКА ЖУРНАЛУ IDINTERIOR DESIGN

Кандидат культурології, член спілки журналістів України, в минулому головний редактор інтер'єрних видань: «Ідеї Вашого Дому», «Domus Design», «Мій затишний будинок», «Кухня та Ванна», «Меблі Року».

Журналіст і редактор газет «СЬОГОДНІ», «Вісті».

ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 11

З ПИТАНЬ ЗАПИСУ НА КУРС:

Organizer photo 12

ЛІНА ТВЕРДОСТУПОВА

eds.profit.eds@gmail.com +38 044 355 10 17
ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 9

Адреса:

ДИЗАЙН ТА ЗМІ - Європейська Школа Дизайну 13

ХОЧЕТЕ ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ ПРО КУРС?

Напишіть нам, і наші менеджери з радістю проконсультують Вас!

Напишіть нам
або зателефонуйте
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами і записати на курс
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, і ми допоможемо Вам зробити вибір!