Say-Hi про семінар Олега Федунчака
03 .04

Тема ціноутворення і продажів складна і незручна для дизайнерів. Багато хто з них вважає, що дизайнер - творець, а продажами повинен займатися хтось інший. Але реалії ринку такі, що створити просто хороший дизайн недостатньо, він повинен виконувати свою основну функцію - вирішувати проблему замовника. А дизайнер, в свою чергу, повинен вміти довести, що це саме те, що потрібно замовнику, і коштує саме стільки. Тільки тоді дизайн буде приносити його творцеві хороший дохід.
Як зрозуміти, чого насправді хоче замовник, визначити ціну своєї послуги і довести клієнтові, що вона обгрунтована - про це розповідав арт-директор, власник агентства TOKIO branding design, бренд-менеджер і спікер Європейської Школи Дизайну Олег Федунчак на семінарі для дизайнерів візуальних комунікацій.
Якщо раптом ви пропустили цей семінар, то у нас є чудова новина! Ми запросили наших партнерів з інтернет-видання Say-Hi, і вони зробили відеозапис лекції, а також написали відмінну статтю за матеріалами семінару:) Відео зовсім скоро з'явиться у нас на сайті, а статтю можна прочитати на сайті Say-Hi вже зараз!

ФОТОЗВІТ