/*.st0{fill-rule:evenodd;clip-rule:evenodd;}*/
Програма

Графічний Дизайн Літній інтенсив

1-місячна інтенсивна програма базової підготовки у сфері сучасних візуальних комунікацій. Старт курсу - 5 червня! Найближчі події
записатися на курс
Найближчі події:
  • 05. 06

Курс «Графічний Дизайн - Літній інтенсив» це:

  • унікальна можливість пройти 5-місячний інтенсив лише за місяць!
    40 занять в форматі full-time: 5 днів на тиждень по 2 заняття (пн - пт, 10:00 - 16:30)
    15 000 грн. за весь курс (580 $). Можливість розбити на два платежі. Іногороднім знижка 10%!

Програма підходить тим, хто:

  • не має досвіду в цій сфері, але мріє про творчу професію графічного дизайнера
  • має обмежений часовий ресурс і готовий вкладати його у власний розвиток
  • хоче створити перший проект фірстилю і отримати основи професії в найкоротші терміни

Методика навчання включає:

01.
лекційні та практичні заняття в аудиторіях, спрямовані на роботу над підсумковим проектом
02.
самостійну роботу над проектом, систематичне виконання домашніх завдань
03.
для роботи необхідно мати ноутбук з програмами Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign

По закінченню Ви зможете:

1
розробляти логотипи і айдентику для компаній будь-якого профілю і грамотно готувати макети для друку
2
володіти всім необхідним набором інструментів програм Photoshop, Illustrator, inDesign на базовому рівні
3
створити своє портфоліо, навчитися спілкуватися з замовниками та почати самостійну практику

Роботи випускників:

01
Розробка фірмового стилю для магазину прикрас NIMFA
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Олександра Батрак
дивитися проект
02
Розробка фірмового стилю для ресторану PLANKSTEK
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Юлія Геросіна
дивитися проект
03
Розробка фірмового стилю для компанії DEKRON.CLUB
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Юлія Азза
дивитися проект
04
Розробка фірмового стилю для бренду аксесуарів PORTUPEYA
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Юлія Палій
дивитися проект
05
Розробка фірмового стилю для хостелу Vinegret
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Вікторія Розновська
дивитися проект
06
Розробка фірмового стилю для кондитерської Солодка Хвилинка
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Ілона Баськова
дивитися проект
07
Розробка логотипу та фірмового стилю для ресторану CRAFT
Курс: "Графічний дизайн - Літній інтенсив"
Автор: Роман Камінський
дивитися проект

Формат навчання

Дата старту групи

Формат навчання

Графік занять

З питань запису на програму

(044) 331 37 00 manager.eds33@gmail.com

Дарина Сокиран

(044) 331 37 00 manager.eds88@gmail.com

Ірина Шаповал

ВИКЛАДАЧІ-ПРАКТИКИ

програму ведуть практикуючі фахівці - графічні дизайнери, ілюстратори, власники креативного бізнесу, які можуть поділитися практичним досвідом та своїми знаннями особливостей ринку і замовників

НЕВЕЛИКІ ГРУПИ
8-15 чоловік

дозволяють викладачам максимально якісно надавати інформацію слухачам, знаходити індивідуальний підхід до кожного, а також ретельно опрацьовувати практичні заняття

ЗНИЖКА ДЛЯ ІНОГОРОДНІХ!
10% НА КУРС

Ми за якісний дизайн по всій Україні, а не тільки у великих містах. Тому, якщо Ви проживаєте і прописані не в Києві, ми з радістю подаруємо Вам знижку 10% на курс

Структура програми

  • 1. Основи графічного дизайну
  • 2. Графічні редактори
  • 3. Проектування
  • Вступне:

    - Поняття графічного дизайну
    - Завдання і потреби
    - Ознайомлення з навчальною програмою (цілі, завдання предмети)
    - Ознайомлення з складовою дипломного проекту
    - Пошук замовника і ведення проекту (сайти, майданчики і т.д.)
    - Отримання документації для укладення договору (бриф)


    Історія графічного дизайну:


    - Історія графічного дизайну
    - Зародження цифрової епохи
    - Стилі і напрямки
    - Школа дизайну
    - Основні особистості в світі графічного дизайну
    - Ремесло або мистецтво
    - Креатив в рекламі


    Композиція 1:


    - Основи композиції.
    - Поняття композиції в дизайні.
    - Види композиції.
    - Приклади і їх аналіз з точки зору композиційної побудови.
    - Закони композиції.
    - Форма, як основний засіб вираження художнього образу.
    - Пластика основних форм і їх характеристика.
    - Візуальні властивості форми (контур, розмір, колір, фактура).


    Скетч 1:


    - Поняття скетчу. Цілі, завдання предмету.
    - Поняття перспективи. Види і закони.
    - Правила світлотіней. Передача обсягу в зображенні.
    - Види скетчів.
    - Скетч «ручної» техніки в графічному дизайні.
    - Виразні засоби в скетчі.
    - Поняття стилізації.
    - Скетч логотипів, ілюстрацій по заданій темі.
    - Робота і взаємодія ручних графічних технік з професійними програмами (Photoshop, Illustrstor).


    Illustrator 1:

    - Введення і знайомство з програмою.
    - Завдання, можливості, принципи роботи програми
    - Поняття «робоче середовище», фрейм і його налаштування, ознайомлення з панелями, вікнами програми
    - Персоналізація робочого простору
    - Відкриття та закриття файлів.
    - Створення нового файлу
    - Робота з інструментами
    - Детальне ознайомлення і робота з інструментами виділення (основні)
    - Інструменти малювання
    - Вікно зразки
    - Вікно обробка контурів
    - Вікно вирівнювання
    - Практична робота


    Композиція 2:


    - Основи композиції. Поняття композиції в дизайні.
    - Види композиції. Приклади і їх аналіз з точки зору композиційної побудови.
    - Закони композиції.
    - Форма, як основний засіб вираження художнього образу.
    - Пластика основних форм і їх характеристика.
    - Візуальні властивості форми (контур, розмір, колір, фактура).


    Photoshop 1:


    - Введення і знайомство з програмою.
    - Завдання і можливості програми Adobe Photoshop
    - Поняття «робоче середовище», фрейм і його налаштування, ознайомлення з панелями, вікнами програми
    - Персоналізація робочого простору
    - Відкриття та закриття файлів.
    - Створення нового файлу
    - Панель інструментів, опис роботи інструментарію
    - Детальне ознайомлення і робота з інструментами виділення (основні)
    - Додаткові вікна та інструменти виділення
    - Трансформація, інструменти та використання.
    - Вікно шар
    - Вікно історія
    - Практична робота


    Виробничі технології в дизайні 1:


    Графічний дизайн - основа промислового дизайну.
    Що таке технічне завдання для дизайнера?
    Додрукарські технології і чому про них потрібно говорити до початку роботи над проектом?
    Сучасні технології виробництва в дизайні.


    - Основні продукти графічного дизайну
    ∙ книжкові, макети і ілюстрації
    ∙ рекламні та інформаційні плакати
    ∙ корпоративний стиль компанії і його основний елемент - логотип
    ∙ буклети, брошури, календарі та інша рекламна поліграфічна продукція
    ∙ упаковки, етикетки, обкладинки
    ∙ сувенірна продукція
    ∙ інтернет-сайти
    - Підготовка до, вибору матеріалів і технології
    - Сучасні технології друку, види матеріалів і післядрукарські процеси.
    - Основні правила підготовки дизайн-проектів для виробництва (або як не накосячити з друкарнею)


    Кольорознавство 1:


    - Основні поняття про колір. Фізика кольору.
    - Кольоровий круг.
    - Основні характеристики кольору.
    - Кольорові контрасти і їх значення.
    - Кольорові гармонії і їх застосування в графічному дизайні.
    - Кольорові ілюзії.
    - Психофізіологічний вплив кольору.
    - Основні групи колірних асоціацій.
    - Значення кольору в дизайні, рекламі, брендингу. Принципи тренда і асоціативного ряду з певними сферами діяльності.


    Кольорознавство 2:


    - Теорія кольору і системи управління кольором в дизайні.

    - RGB, CMYK, LAB і інші колірні моделі (основні відмінності, призначення та використання).
    - Калібрування моніторів і профілювання системи.
    - Налаштування кольору в графічних редакторах.
    - Практична робота.


  • Photoshop 2:

    - Ознайомлення та робота з інструментами малювання
    - Практична робота


    Photoshop 3:

    - Детальне ознайомлення і робота з інструментами ретушування, накреслення і введення тексту
    - Практична робота


    Photoshop 4:
    - Колірна корекція фотографії
    - Коригувальні шари
    - Camera Raw
    - Практична робота


    Photoshop 5:
    - Поняття смарт об'єктів, створення, перетворення, редагування
    - Принцип роботи з muck-up
    - Створення простих muck-up по заданому параметру


    Photoshop 6:
    - Додаткові можливості фотошопу в створенні muck-up
    - Вікно ефекти шару і застосування його можливостей у створенні реалістичного накладення
    - Створення muck-up по заданому прикладу з використанням отриманих знань
    - Інтегрована робота ілюстратора і фотошопа при створенні muck-up
    - Створення muck-up з нуля

    Типографіка:
    - Історія. Класифікація шрифтів.
    - Закони поєднання шрифтів.
    - Закони гармонії в типографіці,
    - Основні правила типографіки і їх практичне застосування.


    Illustrator 2:
    - Інструменти малювання
    - Робота з об'єктом, контуром (додатковий інструментарій для коригування форми)
    - Інструменти редагування кольору (вікна панелі)
    - Вікно обведення, зразки, колір, каталог
    - Практична робота


    Illustrator 3:
    - Створення патернів (вікна, управління)
    - Додатковий інструментарій для вирішення завдань зі створення візерунків
    - Практична робота


    Illustrator 4:
    - Інструменти для роботи з текстом
    - Вікна додаткових параметрів тексту
    - Перетворення в кривій
    - Практична робота


    Illustrator 5:
    - Інструменти переходу форми, кольору.
    - Додадковий інструментарій створення переходів
    - Практична робота


    Illustrator 6:
    - Виконання пробного кваліфікаційного проекту на основі пройденого інструментарію
    - Коротко про види логотипів, презентацій для концепцій, логотипів і фірмових стилів.
    - Пошук концепції лого, прийом, схема.
    - Скетч, асоціації, аналіз ринку.
    - Підбір кольору та шрифту для логотипу (практичне заняття).
    - Створення і побудова презентації концепту лого. (практичне заняття).
    - Нюанси в побудові робочого процесу і роботи з замовником (робота з кожним індивідуально).
    - Робота з напрямами


    Маркетинг 1:
    - Графічний дизайн і маркетингові комунікації
    - Роль і мета маркетингу для бізнесу
    - Завдання графічних матеріалів для вирішення маркетингових цілей
    - Промоносії і їх використання
    - Розуміння рекламного меседжу


    Основні формати графічних файлів:
    - Вибір графічних форматів для використання в дизайн-проект: векторні, піксельні і комбіновані формати файлів, їх специфіка, переваги і недоліки (проблеми компресії і колірних моделей, розміри, масштабування).
    - Підготовка графічних файлів для поліграфії.
    - Контроль якості та оптимізація зображень при різних видах друку.
    - Практична робота.


    Виробничі технології в дизайні 2 (виїзне):
    Ознайомча екскурсія в друкарню:
    - Друк продукції, післядрукарська обробка, матеріалознавство;
    - Проектування та виготовлення упаковки
    - Допоміжні технології (тиснення, висікання, ламінування, лакування і ін.)


    Indesign 1:
    Принцип роботи програм верстки. Вимоги до робочих матеріалів для верстки. Робочий простір програми InDesign.
    Інтерфейс програми. Персоналізація і сумісність з іншими графічними програмами.
    Використання профілів єдиного колірного простору. Конструкція і виготовлення багатосторінкових видань в друкарні. Принцип офсетного друку. Друк та виготовлення багатосторінкових видань. Розробка макета за технічним завданням. Формати видань, типи паперів. Практична робота.


    Indesign 2:
    Створення сторінки. «Золотий перетин» і конструкція книжкової сторінки. Поняття модуля в дизайні. Модульні сітки газет, журналів та книг. Розробка шаблону багатосторінкового видання.
    Правила верстки. Шрифт як основа поліграфічного дизайну. Правила використання шрифтів в багатосторінкових виданнях. Створення робочої шрифтової бібліотеки і програми-менеджери шрифтів. Практична робота.


    Indesign 3:
    Створення і робота з текстовими фреймами.
    Підготовка та розміщення текстових матеріалів в багатосторінковому документі.
    Створення текстових стилів.
    Колір тексту. Стилі і робота з ними. Робота з шаблонами.
    Робота з кольором в документі.
    Створення таблиць (на прикладі календарної сітки).
    Практична робота.


  • Дизайн менеджмент

    Монетизація бізнесу


    Проектування 1
    Подання перших ескізів логотипу. Підбір кольорів. Шрифтів. Розбір помилок, внесення поправок. Практичне проектування логотипу. Переклад варіантів проекту в векторну графіку. Правила та професійні секрети.
    Побудова логотипу за пропорціями. Проектування варіантів накреслення логотипу (основной, горизонтальний, мале лого, і тд)
    Підбір кольору.


    Проектування 2
    Розробка айдентики (патерни, ілюстрації, граф елементи). Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускному кваліфікаційному проекту. Дизайн-проектування носіїв фірмового стилю. Визначення переліку необхідної рекламної продукції (оформлення продукції класу ділової документації)


    Маркетинг 2
    - брифінг
    - структура проведення брифінгу
    - побудова комунікацій з особами які приймають рішення
    - консультування щодо вибору найбільш ефективних носіїв для клієнта


    Проектування 3
    Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускному кваліфікаційному проекту.
    Дизайн-проектування носіїв фірмового стилю(оформлення продукції класу web, маркетингова продукція)


    Indesign 4

    Створення і робота з графічними фреймами. Підготовка та розміщення в багатосторінковому документі графічних об'єктів. Види зображень (піксельні, багатошарові, векторні). Масштабування, управління прозорістю. Використання ефектів. Створення образотворчих контурів. Вимоги до графічних файлів. Підготовка графічних об'єктів в програмах редагування. Оцінка якості образотворчих матеріалів, їх колірна модель і основи колориметрії.
    Принципи верстки багатосторінкових видань. Вторинна верстка: остаточне розміщення текстів, графічних елементів, технічне редагування. Створення обкладинки і інших елементів багатосторінкового видання.
    Створення та верстка зразка видання (буклет, флаєр, листівка і т.п.) обов'язкового при захисті кваліфікаційного проекту. Використання в роботі власних фотооригіналів і ін. Ілюстрацій. Практична робота. Первинна верстка видання.

    Indesign 5
    Підсумкове заняття.
    - Способи реалізації поліграфічного проекту.
    Види друку і їх технологічні особливості.

    Вибір технології друку кваліфікаційного проекта.

    - Перевірка і технічне редагування видання.
    Підготовка кваліфікаційного зразка до друку. Правила експорту файлів в друкований PDF. Створення та оцінка
    якості PDF перед друком. Передача файлу в виробництво: підготовка специфікації і техвимоги до поліграфії (практичним результатом повинен стати друкований екземпляр зразка).
    - Найбільш часті помилки початківців дизайнерів при підготовці проекту для поліграфії.


    Проектування 4

    Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускного кваліфікаційного проекту.
    Дизайн-проектування носіїв фірмового стилю (Оформлення продукції класу web, маркетингова продукція)


    Web-дизайн
    - поняття веб дизайну
    - елементи веб графіки
    - розробка сайту, поетапне виконання
    - ознайомлення з сайтами конструкторами


    Проектування 5

    Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускному кваліфікаційному проекту.
    Дизайн-проектування носіїв фірмового стилю (оформлення продукції класу web, маркетингова продукція)


    Проектування 6

    Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускному кваліфікаційному проекту. Дизайн-проектування носіїв фірмового стилю (Оформлення продукції класу web, маркетингова продукція). Дизайн планшета для кваліфікаційного проекту. Розбір помилок, внесення поправок.


    Проектування 7

    Брендинг. Поняття брендбук (brandbook), логобук (logobook) і гайдлайн (guideline).
    Верстка презентації (збір інформації, визначення стилістики, структура і логіка подачі інформації)
    Верстка презентації.


    Захист

    - захист проекту.


Результати навчання:

01.
Початкове портфоліо дизайнера

Кваліфікаційний проект зі створення фірмового стилю реальної компанії, що складається з логотипу, айдентики, ділової документації, рекламної продукції, зовнішньої реклами, презентації проекту і друкованого планшета з композицією з мокап і ілюстрацій по проекту.

02.
Базовий набір знань і навиків для роботи дизайнера

Ви повністю з нуля вивчіть всю необхідну теорію - від історії графічного дизайну до дизайн-менеджменту, відпрацюєте практичні навички по скетчінга, композиції, кольору, типографике і навчитеся працювати в програмах Illustrator, Photoshop, Indesign.

03.
творча реалізація і інтеграція у дизайн-середовище

Ви не просто навчитеся малювати логотипи, а розкриєте свій внутрішній потенціал і зрозумієте, як використовувати творчі здібності в дизайні. Зможете спілкуватися з представниками галузі завдяки організованій EDS коллаборатівной роботі слухачів і професіоналів ринку.

04.
Економія часу та швидкий старт в професії

Аналогічний курс триває в середньому 5 місяців. Завдяки формату навчання full-time Ви зможете пройти його всього за 1 місяць та почати приватну практику в якості ландшафтного дизайнера, при цьому неважливо, скільки Вам років і чим Ви займалися до цього.

Відгуки випускників

Review image
Ігор Кірпічніков
Випускник курсу "Графічний дизайн - Літній інтенсив"

Чудовий курс! У стислі терміни я отримав весь необхідний багаж знань для подальшого розвитку в якості графічного дизайнера. Було цікаво, весело, пізнавально :)

Review image
Олександра Батрак
Випускниця програми "Графічний дизайн - Літній інтенсив"

Все дуже сподобалось :) Курс був цікавим і насиченим, результат перевершив всі мої очікування, я дуже рада, що пішла сюди! Велике спасибі всім викладачам, вони вкладали душу у свою роботу, і це відчувалося. Один недолік - курс закінчився дуже швидко :) Але я обов'язково прийду сюди знову і буду рекомендувати EDS своїм друзям.

НА ЗАНЯТТЯХ

Бажаєте дізнатися більше про програму?

Напишіть нам, і наші менеджери з радістю проконсультують Вас!

Напишіть нам
або зателефонуйте
Дякуємо!

Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом

Залиште Ваші контактні дані, і наш менеджер допоможе Вам забронювати місце на курсі
Залиште Ваші контактні дані, щоб менеджери EDS могли зв'язатися з Вами і забронювати місце в групі
Залиште Ваші контактні дані, щоб наші менеджери допомогли Вам зробити вибір
Найближчі події:
  • 05. 06
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ ONLINE

Іван Богомаз

Викладач напрямів:

Графічний дизайн

Опытный графический дизайнер, основатель Ideaform Branding Lab. Специализируется на создании концепций для разработки фирменных и корпоративных стилей.


Смотреть проекты: www.behance.net/ideaform

Марія Поліщук

Викладач напрямів:

ДИЗАЙН ІНТЕР'ЄРУ, ДЕКОРУВАННЯ, Графічний дизайн, Загальні дизайн-компетенції

Талантливый художник и преподаватель, график и оформитель. Увлекается художественной фотографией, созданием видеороликов, иллюстраций. Владеет различными навыками в области скетчинга, живописи маслом, а также графическими техниками (офорт, литография, гравюра, пастель, акварель).

Володимир Раєвський

Викладач напрямів:

Графічний дизайн

Член Союза журналистов Украины, профессиональный фотограф и дизайнер полиграфических изданий.

Марія Анікіна

Викладач напрямів:

ДИЗАЙН ІНТЕР'ЄРУ, Графічний дизайн

Художник, график, фотограф, преподаватель изобразительного искусства и графического дизайна.

Олег Федунчак

Викладач напрямів:

ДИЗАЙН ІНТЕР'ЄРУ, Предметний дизайн, Графічний дизайн

Дизайнер-график, арт-директор, владелец собственного креативного бизнеса. Специализируется на оказании профессиональных услуг в сфере брендинга, графического дизайна и разработки рекламы для компаний, брендов и торговых марок.


Ознакомиться с работами: facebook.com/olegfedunchak

Ольга Ходаковська

Викладач напрямів:

Графічний дизайн

Веб-дизайнер, дизайнер полиграфии, баннер мейкер, флеш-дизайнер, иллюстратор.

Профессиональные достижения:

- 2006 - Дополнительная премия в конкурсе на социальный плакат в рамках I Фестиваля Наружной Рекламы в Польше

- 2008 - Одна из лучших дипломных работ по мнению журнала о дизайне 2+3D (Польша)


Сайт дизайнера: oxdesign.com.ua

Якщо у Вас залишились питання, напишіть нам
Залиште Ваші контактні дані, менеджер зв'яжеться з Вами і допоможе у виборі програми