Графічний дизайн Інтенсив

Курс «Графічний дизайн - інтенсив» - це:
- базова системна підготовка бізнес-орієнтованих дизайнерів
- навчання за системою зарубіжних арт-шкіл
- тільки максимально корисні знання і досвід практикуючих дизайнерів
- робота з реальними проектами для реальних замовників
- 50 занять, від 4.5 до 6.5 місяців, 2 або 3 рази на тиждень
- 25 000 грн. за весь курс (4000 - 6000 грн./місяць)
програма підходить тим, хто:
- ніколи не працював в цій сфері, але давно мріє про творчу і захоплюючій діяльності графічного дизайнера
- вже має досвід у створенні різних графічних матеріалів, але відчуває нестачу професійних знань
- хоче використовувати свій художній талант з комерційної точки зору
- працює в суміжній галузі - маркетингу або реклами - і бажає розширити свої знання
- бажає створити свій перший проект для портфоліо та отримати всі необхідні основи професії лише за півроку

методика навчання включає:

по закінченню курсу Ви зможете:

роботи випускників

Підберіть собі зручний формат навчання
по питаннях запису на програму


програму ведуть практикуючі фахівці - графічні дизайнери, ілюстратори, власники креативного бізнесу, які можуть поділитися практичним досвідом та своїми знаннями особливостей ринку і замовників
дозволяють викладачам максимально якісно надавати інформацію слухачам, знаходити індивідуальний підхід до кожного, а також ретельно опрацьовувати практичні заняття
лекції по дизайн-менеджменті і організації бізнесу в сфері графічного дизайну, а також робота з реальним замовником сприяють максимально швидкому входженню слухачів в дизайн-ринок

структура програми
- 1. Основи
- 2. історія
- 3. скетч
- 4. Illustrator
- 5. Photoshop
- 6. Indesign
- 7. кольороведення
- 8. композиція
- 9. Виробничі технології в дизайні
- 10. бізнес-блок
- 11. типографіка
- 12. Основні формати графічних файлів
- 13. Web-дизайн
- 14. проектування
- 15. консультації і захист
Поняття графічного дизайну, дизайнери - завдання і потреби
Ознайомлення з навчальною програмою (цілі, завдання предметів), з складовою дипломного проекту
Пошук замовника і ведення проекту (сайти, майданчики і т.д.)
Отримання документації для укладення договору (бриф)
Витоки графічного дизайну, зародження цифрової епохи
Стилі і напрямки
Школи дизайну, значущі особистості в світі графічного дизайну
Дизайн - ремесло чи мистецтво
Креатив в рекламі
Поняття скетчу. Цілі, завдання предмету. Види скетчів. "Ручні" техніки в графічному дизайні
Поняття перспективи. Види і закони. Правила світлотіні. Передача обсягу в зображенні. Основні матеріали. Графічні та живописні техніки
Виразні засоби в скетчі. Поняття стилізації. Передача настрою, емоції через «характер» скетчу. Скетч логотипів, ілюстрацій по заданій темі
Робота і взаємодія ручних графічних технік з професійними програмами (Photoshop, Illustrator)
Введення і знайомство з програмою. Завдання, можливості, принципи роботи програми. Поняття «робоче середовище», фрейм і його налаштування, ознайомлення з панелями, вікнами програми. Персоналізація робочого простору. Відкриття та закриття файлів. Створення нового файлу, робота з інструментами, детальне ознайомлення і робота з інструментами виділення (основні). Інструменти малювання, вікно зразки, вікно обробка контурів, вікно вирівнювання, практична робота.
Інструменти малювання, робота з об'єктом, контуром (додатковий інструментарій для коригування форми), інструменти
редагування кольору (вікна панелі), вікно обведення, зразки, колір, каталог квітів, практична робота.
Створення патернів (вікна, управління), додатковий інструментарій для вирішення завдань зі створення візерунків, практична робота.
Інструменти для роботи з текстом, вікна додаткових параметрів тексту, перетворення в криві, практична робота. Інструменти переходу форми, кольору. Додатковий інструментарій створення переходів, практична робота.
Виконання пробного кваліфікаційного проекту на основі пройденого інструментарію (коротко в видах логотипів, презентацій
для концепцій, логотипів і фірмових стилів). Пошук концепції лого, прийом, схема. Скетч, асоціації, аналіз ринку. Виконання пробного кваліфікаційного проекту на основі пройденого інструментарію.
Підбір кольору та шрифту для логотипу (практичне заняття). Створення та побудова презентації концепту лого. (практичне заняття). Нюанси в побудові робочого процесу і роботи з замовником (робота з кожним індивідуально). Виконання пробного кваліфікаційного
проекту на основі пройденого інструментарію. Створення елементів реклами для пробного проекту з використанням пройденого інструментарію, застосування фірмової ілюстрації і патернів на рекламних плакатах. Робота з направляючими. Фінішуємо презентації.
Введення і знайомство з програмою. Завдання і можливості програми Adobe Photoshop. Поняття «робоче середовище», фрейм і його налаштування, ознайомлення з панелями, вікнами програми. Персоналізація робочого простору. Відкриття та закриття файлів. Створення нового файлу. Панель інструментів, опис роботи інструментарію. Детальне ознайомлення і робота з інструментами виділення (основні), додаткові вікна і інструменти виділення. Трансформація, інструменти та використання. Вікно шар, вікно історія, практична робота.
Ознайомлення і робота з інструментами малювання. Практична робота. Детальне ознайомлення і робота з інструментами ретушування, накреслення і введення тексту. Практична робота. Колірна корекція фотографії. Коригувальні шари. Camera Raw. Практична робота.
Поняття смарт об'єктів, створення, перетворення, редагування. Принцип роботи з mock-up. Створення простих mock-up ів по заданому прикладу.
Додаткові можливості фотошопу в створенні mock-up. Вікно ефекти шару і застосування його можливостей у створенні реалістичного накладення. Створення mock-up і по заданому прикладі з використанням отриманих знань. Інтегрована робота ілюстратора і фотошопа при створенні mock-up. Створення mock-up з нуля.
Принцип роботи програм верстки. Вимоги до робочих матеріалів для верстки. Робочий простір програми InDesign. Інтерфейс програми. Персоналізація і сумісність з іншими графічними програмами. Використання профілів єдиного колірного простору.
Конструкція і виготовлення багатосторінкових видань в друкарні. Принцип офсетного друку. Друк та виготовлення багатосторінкових видань. Розробка макета за технічним завданням. Формати видань, типи паперів, переплутав. Практична робота.
Створення сторінки. «Золотий перетин» і конструкція книжкової сторінки. Поняття модуля в дизайні. Модульні сітки газет, журналів та книг. Розробка шаблону багатосторінкового видання. Правила верстки. Шрифт як основа поліграфічного дизайну. Правила використання шрифтів в багатосторінкових виданнях. Створення робочої шрифтової бібліотеки і програми-менеджери шрифтів. Практична робота.
Створення і робота з текстовими фреймами. Підготовка та розміщення текстових матеріалів в багатосторінковому документі. Створення текстових стилів. Колір тексту. Стилі і робота з ними. Робота з шаблонами. Робота з кольором в документі. Створення таблиць (на прикладі календарної сітки). Практична робота.
Створення і робота з графічними фреймами. Підготовка та розміщення в багатосторінковому документі графічних об'єктів. Види зображень (піксельні, багатошарові, векторні). Масштабування, управління прозорістю. Використання ефектів. створення
обтравочних контурів. Вимоги до графічних файлів. Підготовка графічних об'єктів в програмах редагування. Оцінка якості образотворчих матеріалів, їх колірна модель і основи колориметрії. Практична робота. Первинна верстка видання. Принципи верстки багатосторінкових видань. Вторинна верстка: остаточне розміщення текстів, графічних елементів, технічне редагування. Створення обкладинки і інших елементів багатосторінкового видання.
Створення та верстка зразка видання (буклет, флаєр, листівка і т.п.) обов'язкового при захисті кваліфікаційного проекту. Використання в роботі власних фотооригіналів і ін. Ілюстрацій. Практична робота. Підсумкове заняття.
Способи реалізації поліграфічного проекту. Види друку і їх технологічні особливості. Вибір технології друку кваліфпроекта. Перевірка і технічне редагування видання. Підготовка кваліфікаційного зразка до друку. Правила експорту файлів в друкований PDF. Створення та оцінка якості PDF перед друком. Передача файлу в виробництво: підготовка специфікації і техвимоги до поліграфії (практичним результатом повинен стати друкований екземпляр зразка). Найбільш часті помилки початківців дизайнерів при підготовці проекту для поліграфії.
Основні поняття про колір. Фізика кольору. Колірний круг. Основні характеристики кольору. Колірні контрасти і їх значення. Кольорові гармонії і їх застосування в графічному дизайні. Кольорові ілюзії. Психофізіологічний вплив кольору. Основні групи колірних асоціацій.
Значення кольору в дизайні, рекламі, брендингу. Принципи освіти тренду і асоціативного ряду з певними сферами діяльності. Теорія кольору і системи управління кольором в дизайні.
RGB, CMYK, LAB і інші колірні моделі (основні відмінності, призначення та використання). Калібрування моніторів і профілювання системи. Налаштування кольору в графічних редакторах. Практична робота.
Основи композиції. Поняття композиції в дизайні. Види композиції. Приклади і їх аналіз з точки зору композиційної побудови. Закони композиції.
Форма, як основний засіб вираження художнього образу. Пластика основних форм і їх характеристика. Візуальні властивості форми (контур, розмір, колір, фактура). Організація композиції. Композиційний центр.
Пропорції. Єдність цілісного твору. Основні засоби гармонізації композиції: метр, ритм, статика, динаміка, симетрія, асиметрія, контраст, нюанс, аналіз графічного знака, поліграфічної та рекламної продукції по обчисленню пропорцій, використаних правил і законів композиції.
Графічний дизайн - основа промислового дизайну. Що таке технічне завдання для дизайнера? Додрукарські технології і чому про них потрібно говорити до початку роботи над проектом? Сучасні технології виробництва в дизайні.
Основні продукти графічного дизайну:
книжкові макети і ілюстрації
рекламні та інформаційні плакати
корпоративний стиль компанії і його основний
елемент - логотип
буклети, брошури, календарі та інша
рекламна поліграфічна продукція
упаковки, етикетки, обкладинки
сувенірна продукція
інтернет-сайти
Підготовка до, вибору матеріалів і технологій. Сучасні технології друку, види матеріалів і післядрукарські процеси. Основні правила підготовки дизайн-проектів для виробництва.
Ознайомча екскурсія в друкарню.
Графічний дизайн та маркетингові комунікації. Роль і мета маркетингу для бізнесу. Завдання графічних матеріалів для вирішення маркетингових цілей, промо носії і їх використання, розуміння рекламного меседжу.
Менеджмент в дизайні. Монетизація бізнесу.
Брифінг, структура проведення, побудова комунікацій з особами, що приймають рішення. Консультування з вибору найбільш ефективних носіїв для клієнта.
Історія. Класифікація шрифтів. Закони поєднання шрифтів. Закони гармонії в типографіці. Основні правила типографіки і їх практичне застосування.
Вибір графічних форматів для використання в дизайн-проект: векторні, піксельні і комбіновані формати файлів, їх специфіка, переваги і недоліки (проблеми компресії і колірних моделей, розміри, масштабування).
Підготовка графічних файлів для поліграфії. Контроль якості та оптимізація зображень при різних видах друку. Практична робота.
Поняття веб дизайну, елементи веб графіки.
Розробка сайту, поетапність виконання. Ознайомлення з сайтами конструкторами.
Подання перших ескізів логотипу. Підбір кольорів, шрифтів. Розбір помилок, внесення поправок. Практичне проектування логотипу. Переклад варіантів проекту в векторну графіку.
Правила та професійні секрети. Побудова логотипу за пропорціями. Проектування варіантів накреслення логотипу (основний. Горизонтальний. Мале лого і т.д.). Підбір кольору, Розробка айдентики (патерни, ілюстрації, графічні елементи) Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускному кваліфікаційному проекті.
Дизайн-проектування носіїв фірмового стилю. Визначення переліку необхідної рекламної продукції (Оформлення продукції
класу ділової документації). Практичне заняття по створенню елементів реклами і фірмового стилю по випускного кваліфікаційного проекту.Оформлення продукції класу web, маркетингова продукція.
Дизайн планшета для кваліфікаційного проекту. Розбір помилок, внесення поправок.
Брендинг. Поняття брендбук (brandbook), логобук (logobook) і гайдлайн (guideline).
Верстка презентації (збір інформації, визначення стилістики, структура і логіка подачі інформації).
Консультування з запрошеним фахівцем: аналіз роботи, зауваження та пропозиції.
Передзахист: попередній перегляд матеріалів кваліфікаційного проекту, внесення корективів, отримання допуску на захист.
Відкритий захист проекту.

Результати навчання
Кваліфікаційний проект зі створення фірмового стилю реальної компанії, що складається з логотипу, айдентики, ділової документації, рекламної продукції, зовнішньої реклами, презентації проекту і друкованого планшета з композицією з мокап і ілюстрацій по проекту.
Ви повністю з нуля вивчіть всю необхідну теорію - від історії графічного дизайну до дизайн-менеджменту, відпрацюєте практичні навички по скетчінга, композиції, кольору, типографике і навчитеся працювати в програмах Illustrator, Photoshop, Indesign.
Ви не просто навчитеся малювати логотипи, а розкриєте свій внутрішній потенціал і зрозумієте, як використовувати творчі здібності в дизайні. Будете постійно спілкуватися з представниками галузі завдяки організованій EDS коллаборатівной роботі слухачів і професіоналів ринку.
Завдяки пройденої програмі Ви зможете почати приватну практику як фрілансер, організувати свій дизайн-бізнес, при цьому неважливо, скільки Вам років і чим Ви займалися до цього.

викладачі програми

відгуки випускників

історії успіху

навчальний процес

бажаєте дізнатися більше про програму?

якщо вас зацікавило навчання в EDS, ознайомтесь з іншими програмами
Європейська Школа Дизайну пропонує комплексне, професійне навчання в сфері дизайну інтер'єру, декорування, фешн, ландшафтного та графічного дизайну.
Лекції, семінари, майстер-класи, вебінари, воркшопи, конференції, круглі столи, зустрічі з представниками індустрії, дизайн тури, що дозволяють дизайнеру підвищити рівень компетенцій.